Backstage każdego pokazu mody to istny tygiel, miejsce ciężkiej pracy, nieskrępowanej kreatywności i fantazji.
Robotyczna lalka, której brakowało jedynie kluczyka do nakręcania na plecach, kobieta-android, zdehumanizowana postać, fantazja seksualna mężczyzn
Klasyczne płaszcze i futra. Różnorodne stylizacje causaulowe – od nowoczesnego minimalizmu, przez punkową ekstrawagancję po klasyczne rozwiązania.
Pokazy mody, performance artystyczny, prezentacje wyjątkowych samochodów i jachtów, wernisaż, pokaz malowania porcelany
Już po raz dziewiąty moda i żeglarstwo spotkały się na jednej scenie, by hucznie przywitać sezon żeglarski. Tym razem to rosnące w sławę wydarzenie miało miejsce na tarasach przy Aquaparku w Sopocie.
Ramatuelle Beachwear to linia męskich oraz chłopięcych kąpielówek, a także koszulek polo inspirowanych luksusem Lazurowego Wybrzeża.
CAMPIONE to ubrania które pomagają wyrazić naszą osobowość i wyjątkowość.
Terrastyll, Piu, Tears&Fears, Okuaku, More Fashion, Mash oraz Waisted i Miummash - marki, które mogliśmy podziwiać podczas trzeciego pokazu na Sopot Wave skupia showroom Jungle Chic znajdujący się w gdyńskiej Galerii Klif.
Kolekcja lato 2019 „Ecru” utrzymana w kolorach kremowy, budyniowy i ecru. Lekkie, kobiece z elementami koronki i satyny.
Będąc za kulisami pokazów mody można poczuć się jak w ulu. Przy produkcji pokazów pracuje sztab ludzi odpowiedzialny za każdy szczegół.
Podczas Sopot Wave uroczyście zainaugurowano Biznes Ligę Żeglarską. Poznaliśmy zespoły, które będą zmagać się przez cały sezon w regatach wokół sopockiego mola.
- Czasem boimy się, ale to oczywiste przy takiej prędkości – opowiadali na scenie Ania Świtajska i Tymek Bendyk, zawodnicy olimpijskiej klasy katamaranów Nacra 17.
Załoga Sail Service po raz drugi w historii zdobywa wielki puchar Biznes Ligi Żeglarskiej.