Stworzone dla osób aktywnych o ekstrawertycznym uosobieniu, które poszukują wrażeń i nie boją się odważnych decyzji – tak reklamuje się BMW X2, zupełnie nowy model w gamie bawarskiego koncernu. Huczną premierę tego wyjątkowego samochodu w formie Dni Otwartych przygotował w swoim gdyńskim salonie diler BMW Zdunek.
Ambasadorem wydarzenia był znakomity grafik Oskar Podolski OESU. Przygotował on wyjątkową identyfikację wizualną spójną z charakterem BMW X2, a w salonie przy ul. Druskiennickiej można było obejrzeć najnowsze prace artysty. Na gości czekały trzy modele BMW X2 w różnych konfiguracjach.
- Zależało nam na stworzeniu familijnej atmosfery, dlatego zapraszaliśmy naszych klientów wraz z rodzinami. Zadbaliśmy o atrakcje dla dzieci przygotowane przez partnera, salon Samsung Brand Store z Galerii Bałtyckiej, był też kącik urody dla Pań przygotowany przez Kobiece Atelier Agaty Iwańskiej, a pyszny catering zapewniła restauracja Hito Sushi. Nie zabrakło słodkości od Szafran i Miód, a pyszne koktajle serwowali barmani z Barpro. Dla każdego coś miłego, ale pierwsze skrzypce grały z pewnością samochody – mówi Agnieszka Moczyńska, dyrektor marketingu Grupy Zdunek.