Sopot Wave, czyli żagle, moda, muzyka
Gosia Białecka, mistrzyni świata w windsurfingu w towarzystwie Rafała Sawickiego i Pawła Górskiego z GSC Yachting
Prawie 700 gości bawiło się w sopockim klubie Pick & Roll na trzeciej edycji imprezy Sopot Wave zorganizowanej przez magazyn Prestiż z okazji powitania sezonu letniego i żeglarskiego. Pokazy mody, koncert Noviki, prezentacja żeglarskich projektów GSC Yachting i Yacht Clubu Sopot, pokaz najnowszych modeli Audi, open bary i wiele innych atrakcji czekało tej nocy na naszych gości.
Ideą Sopot Wave jest połączenie światów, w których magazyn Prestiż funkcjonuje. Motorem napędowym są dwa słowa - moda i żeglarstwo, a wspólnym mianownikiem po prostu life style. Od wejścia na gości czekało przepyszne Prosecco Mionetto, a także ankiety konkursowe przygotowane przez Bank Citi Handlowy, na podstawie których w drugiej części imprezy wręczano atrakcyjne i wartościowe nagrody.
Wydarzenie przyciągnęło nie tylko trójmiejskich przedstawicieli biznesu, klientów, partnerów i czytelników Magazynu Prestiż, ale przede wszystkim dużą rzeszę reprezentantów środowiska żeglarskiego. Wśród gości pojawili się m.in. Roman Paszke i Adam Skomski, związani z największym polskim regatowym katamaranem Gemini 3, Maciej Marczewski „Świstak”, dzisiaj 77racing Team, Jacek Noetzel, szef UKS Navigo i aktualny mistrz świata w kategorii master katamaranów A – klasy.
Mocną reprezentację miał Sopocki Klub Żeglarski Ergo Hestia na czele z Gosią Białecką, mistrzynią świata w windsurfingowej klasie RS:X i jedną z medalowych nadziei na igrzyskach w RIO. Z SKŻ stawili się też m.in. Paweł Tarnowski, mistrz Europy, Przemek Miarczyński, brązowy medalista z IO w Londynie i Maja Dziarnowska – wszyscy pływający w klasie RS:X.
Spotkać można było Irminę Mrózek Gliszczyńską, olimpijkę w klasie 470, Tomka Janiaka, mistrza świata w kite race i freestyle w kategorii masters, czy Karolinę Wolińską, mistrzynię Polski w rozwijającym się w Polsce surfingu. Oprócz nich wielu innych uznanych żeglarzy – zarówno zawodowych jak i amatorów, trenerów oraz sympatyków żeglarstwa.
Swoją działalność zaprezentował też partner imprezy GSC Yachting, organizator Biznes Ligi Żeglarskiej, Polskiej Ekstraklasy Żeglarskiej i wielu innych projektów z powołanym niedawno do życia Yacht Clubem Sopot na czele. Założycielami Yacht Clubu Sopot są zawodowi żeglarze i pasjonaci żeglarstwa, Rafał Sawicki, Paweł Górski i Magdalena Czajkowska. Yacht Club Sopot ma skupiać i integrować trójmiejskie środowisko żeglarskie zainteresowane aktywnym uprawianiem tego sportu i uczestnictwem zarówno w amatorskich, jak i zawodowych regatach w Polsce i na świecie, pod okiem doświadczonych żeglarzy.
Filarem imprezy Sopot Wave, którą z luzem, klasą i humorem poprowadził Tomasz Podsiadły, były pokazy mody. Duży wybieg, ogromny ekran diodowy, oświetlenie, nagłośnienie - wszystko to doskonale się sprawdziło i stworzyło wyjątkowy klimat, co jest zasługą niezawodnej firmy Event Tech. Pod czujnym okiem reżysera pokazów Michała Starosta, modelki zaprezentowały wiosenno - letnie kolekcje takich marek, jak Marella, Patrizia Pepe, Escada Sport, Versace Collection Collection i Pinko. Salony tych marek znajdują się w Centrum Handlowym Klif w Gdyni.
- Na Sopot Wave pokazujemy głównie modę sportową, casualową, nawiązującą również do motywów żeglarskich. Połączenie bieli z granatem, paski, marynistyczne printy, wygodne obuwie, kapelusze, okulary - wszystkie te elementy są na czasie i doskonale wpisują się w nadmorski klimat Trójmiasta - mówi Barbara Zaborowska, prezes Olimpia Group (Escada Sport, Marella, Versace Collection Collection, Patrizia Pepe).
Ale nie tylko ubrania przyciągały uwagę publiczności. Z uznaniem komentowano również fryzury i makijaże modelek, które idealnie współgrały z tym, co dziewczyny miały na sobie i były też odzwierciedleniem obowiązujących trendów. Warto w tym miejscu podkreślić, że o fryzury zadbali styliści z salonu ExcellentQ w Gdańsku, o makijaże zaś niezawodne wizażystki z Pomorskiego Studium Sztuk Wizualnych Mat-Studio pod batutą Katarzyny Mątewskiej - Kowalewskiej.
O dobry nastrój zadbali barmani z agencji Bar4You, którzy najpierw pokazali pełnię swoich możliwości podczas barmańskiego show, a następnie raczyli gości m.in. wyśmienitym Prosecco Mionetto, idealnym trunkiem na relaksacyjny rejs jachtem. Nie zabrakło także kreatywnych drinków na bazie wódki Lubuski i ginu Lubuski. Sporym zainteresowaniem, cieszyły się także samochody marki Audi dostarczone przez Audi Centrum Gdańsk, wśród nich praktyczne – pod kątem chociażby przewożenia osprzętu żeglarskiego, czy dzielności w trudniejszym terenie – modele A6 Allroad, Q5 i Q7.
O tym, że luksusowe samochody wymagają specjalnego traktowania przekonywali przedstawiciele firmy Diamondbrite oferującej najwyższej klasy kosmetyki samochodowe do pielęgnacji i ochrony lakieru, tapicerki, felg i szyb. Podczas Sopot Wave firma zaprezentowała także nową serię kosmetyków z linii Marine dedykowanych jachtom żaglowym i łodziom motorowym.
Magiczną moc światła zaprezentowała firma EventTech.pl, której pokaz świetlny wywołał podziw gości. Dużą popularnością cieszyło się także stanowisko Domów Hybrydowych, na którym za pomocą okularów do wirtualnej rzeczywistości można było zwiedzić wybrany dom, w tym nowość w ofercie, dom z serii Luxury Line. Dom Hybrydowy to pasywny lub energooszczędny budynek zasilany odnawialnymi źródłami energii.
Mocnym punktem programu była muzyka, zarówna ta służąca jako tło pokazom mody, jak i ta ściągająca gości na parkiet. Gości rozgrzała i porwała do wspólnej zabawy Novika. Po koncercie temperaturę podtrzymywał duet Jazxing. Nie zabrakło też atrakcji dla miłośników dobrego dźwięku, a to za sprawą firmy Antrax Audio, która zaprezentowała audiofilskie możliwości legendarnej marki McIntosh.
Sporo emocji przyniósł konkurs, organizowany przez bank Citi Handlowy, a do którego nagrody przekazali sponsorzy imprezy, m.in. voucher o wartości 25 tys. zł na zakup apartamentu w inwestycji London House w Gdyni, rewolucyjny zabieg SculptSure w klinice Dr Kubika, rejs jachtem Jeanneau Sun Odyssey, dzień w OXO Luxury Spa, mobilny ekspres do kawy od Audi Centrum Gdańsk, kartę podarunkową od Centrum Handlowego Klif, iPad od banku Citi Handlowy, czy adopcję wilka na rzecz WWF-u od Domów Hybrydowych.
Trzecia edycja Sopot Wave przeszła do historii jako największa i najbardziej udana. Impreza już na stałe wpisała się we wiosenno - letni kalendarz lifestylowych wydarzeń. Kolejną edycję zaplanowano na wrzesień tego roku.