Nowy silnik z turbodoładowaniem, ledowe reflektory Bi-LED, rozszerzone systemy multimedialne oraz nowe układy bezpieczeństwa - tak wygląda nowy Lexus GS. Samochód imponuje zwinnością i sportowymi walorami przy doskonałym komforcie prowadzenia na długich trasach.
Nowy silnik z turbodoładowaniem, ledowe reflektory Bi-LED, rozszerzone systemy multimedialne oraz nowe układy bezpieczeństwa - tak wygląda nowy Lexus GS. Samochód imponuje zwinnością i sportowymi walorami przy doskonałym komforcie prowadzenia na długich trasach.
Lexus GS to elegancka średniej wielkości limuzyna. Fascynujące osiągi i wygoda jazdy czynią model GS doskonałą propozycją zarówno dla oczekujących wspaniałych doznań za kierownicą, jak dla koneserów luksusu – bez względu na to, czy będzie to nowy GS 200t, GS 450h czy GS 300h.
GS uosabia połączenie stylu i wyrafinowania, zwieńczone charakterystycznym dla Lexusa klepsydrowym zarysem chłodnicy, z eleganckim, matowo chromowanym obramowaniem i osadzonymi po bokach nowego typu reflektorami typu Bi-LED z diodowymi światłami mijania i drogowymi, które obecnie są wyposażeniem standardowym.
Nowy kształt przedniego zderzaka oraz progów jeszcze silniej zaostrza profil nadwozia, nawiązujący swą linią do modelu coupe. Zmienione zostały tylne światła i elementy wykończeniowe z tyłu nadwozia, a ponadto wprowadzono nowe wzory obrabianych maszynowo 18- i 19-calowych tarcz kół.
Flagowym przedstawicielem rodziny GS jest GS 450h – legitymujący się bardzo wysokimi osiągami luksusowy sedan z napędem hybrydowym. W skład jego hybrydowego zespołu napędowego wchodzi pracująca w cyklu Atkinsona 3,5-litrowa spalinowa jednostka V6 oraz chłodzony cieczą silnik elektryczny ze stałym magnesem, które wspólnie generują 345 KM mocy, rozprowadzanej na koła za pośrednictwem bezstopniowej przekładni planetarnej. Mało kto mógłby spodziewać się, że ten zużywający 5,9 litra paliwa na 100 km samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy.
Drugim przedstawicielem rodziny GS, który wyposażony został w napęd hybrydowy, jest GS 300h – dynamiczny sportowy sedan z oszczędnym, czterocylindrowym silnikiem spalinowym o pojemności 2,5 litra, który zużywa zaledwie 4,7 litra paliwa na 100 km. Obie wersje z napędem hybrydowym, GS 450h i GS 300h, są dostępne na wszystkich rynkach europejskich. Tylnonapędowy GS 200t będzie dostępny w wybranych krajach Europy. Dostępny dla wszystkich wersji silnikowych modelu GS pakiet F SPORT zawiera ukierunkowane na przyczepność zmiany w podwoziu, w tym koła z niezwykle szerokimi niskoprofilowanymi oponami oraz charakterystyczne zewnętrzne i wewnętrzne elementy stylizacyjne. Pakiet F SPORT obejmuje również zawieszenie o regulowanej charakterystyce AVS (Adaptive Variable Suspension).
Jako wyposażenie opcjonalne dostępny jest teraz najnowszy system bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, integrujący funkcje układów reagowania przedkolizyjnego (PCS), wykrywania pieszych, wspomagania trzymania pasa ruchu (LKA), adaptacyjnych świateł drogowych (AHS) oraz pełnozakresowej aktywnej kontroli prędkości jazdy.