Gdy 37 lat temu tworzyły się w Gdańsku podwaliny firmy Zdunek, jej twórca, Tadeusz Zdunek, w najśmielszych snach nie przewidywał, że po latach będzie to jedna z największych firm motoryzacyjnych w Polsce. A tak przecież się stało. Dzisiaj firma sprzedaje rocznie ponad 2600 samochodów marek BMW, Mini, Renault i Dacia i nadal prężnie się rozwija. Co jest podwaliną tego sukcesu. Zaufanie, na które pracuje się latami.
Tadeusz Zdunek to z pewnością motoryzacyjny wizjoner, który oparł się korporacyjnym zapędom i swoją firmę rozwijał w oparciu o żelazne wartości, pielęgnowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, znakomite produkty i uczciwe podejście do klienta, jak i pracowników. Takie podejście bezsprzecznie daje silną pozycję na rynku, jednak jest ona budowana latami, a jej efekty szczególnie wyraźnie widać, kiedy przychodzą gorsze czasy, wynikające z kryzysu gospodarczego lub pojawienia się silnej konkurencji.
- Mówiąc o wartościach w firmie, mówimy o tym, czy jest ona nastawiona na niezdrową rywalizację, wyścig szczurów i manipulację, czy raczej na kreowanie pozytywnych zjawisk, dobre relacje z klientami i rozwój. My jesteśmy firmą rodzinną, więc w naturalny sposób od początku stawiamy na ten drugi kierunek - mówi Tadeusz Zdunek, prezes Grupy Zdunek.
Nie bez znaczenia jest fakt, że jest to firma trójmiejska.
Tu są jej korzenie, tu się rozwija, tu płaci podatki, tu szuka pracowników. Grupa Zdunek to nie tylko samochody - to przede wszystkim ludzie stojący za rozwojem firmy i będący gwarancją stałego zaufania klientów. Począwszy od kadry zarządzającej, kierowniczej, przez znakomitych doradców klienta, mechaników, aż po starannie dobieranych stażystów i praktykantów.
- Jesteśmy zespołem, który od lat robi wszystko, aby klienci czuli się z nami wyjątkowo - mówi Agnieszka Moczyńska, kierownik marketingu BMW Zdunek. - Zaufanie budujemy w oparciu o relacje. Przez 37 lat działalności firmy, w tym przez 6 lat w ramach marki BMW doskonale poznaliśmy naszych klientów, spotykamy się z nimi, rozmawiamy, wiemy czego oczekują, doradzamy i wciąż pozytywnie zaskakujemy. Jesteśmy blisko, nie stwarzamy dystansu - dodaje Agnieszka Moczyńska.
Grupa Zdunek, jako firma rodzinna opiera się na wartościach, ponieważ rodzina opiera się na uczuciach, związanych z wartościami. Tak było, jest i będzie. Przekonaj się. Wstąp
do Zdunka.