Nagroda za najbardziej efektywne działania marketingowe dla marek BMW i Mini dla trójmiejskiego dilera tych marek firmy BMW Zdunek. Działania marketingowe przynoszą skutek, gdyż firma Zdunek mieści się w ścisłej czołówce polskich dealerów marki pod względem ilości sprzedawanych pojazdów.
Niebanalne akcje marketingowe, za które odpowiada szefowa marketingu BMW Zdunek Agnieszka Moczyńska, to znak rozpoznawczy marki. Za co konkretnie ta nagroda?
- Nasze akcje nawiązują do hasła "robimy wszystko abyś czuł się wyjątkowo”. Chcemy być blisko ludzi, blisko klienta. Zimą odśnieżamy klientom samochody, rezerwujemy miejsca parkingowe przy centrach handlowych tylko dla klientów BMW, na stacjach benzynowych pracownik we fraku tankuje samochody marki premium i zaprasza do naszej restauracji Metamorfoza. Podobnych akcji jest sporo, dużą wagę przywiązujemy też do obsługi posprzedażowej, bo wiemy, że nasza rola nie kończy się na wręczeniu klientowi kluczyków - mówi Agnieszka Moczyńska.
Od niedawna samochody BMW i Mini sprzedawane są w nowym, supernowoczesnym salonie przy ul. Druskiennickiej w Gdyni. Plan firmy jest taki, by rocznie z salonu wyjeżdżało 450 nowych samochodów.