GEELY wjeżdża do Polski
Pierwszy salon marki otwarto
w Gdańsku
GEELY wjeżdża do Polski
Pierwszy salon marki otwarto w Gdańsku

Podczas inauguracji pojawili się przedstawiciele Grupy Makurat, importer GEELY Polska, samorządowcy oraz partnerzy biznesowi. Największą atrakcją wieczoru okazała się prezentacja modelu EX5 – elektrycznego SUV-a, który wprowadza polskich klientów w świat GEELY.
- Otwarcie pierwszego salonu GEELY w Polsce to historyczny moment dla naszej marki. Od teraz każdy Klient przekraczając próg nowoczesnego dealerstwa GEELY Makurat, będzie miał możliwość wejścia do świata marki GEELY, w którym czeka na niego nowoczesna mobilność dostępna dla każdego – mówi Karol Kostrzewa, General Manager GEELY Polska. - To pierwszy krok w naszej ekspansji na polskim rynku. Już niebawem klienci w całym kraju będą mogli bliżej poznać naszą markę w kolejnych salonach dealerskich – dodaje.
Nowy salon to przestrzeń, w której można nie tylko obejrzeć auta i odbyć jazdę testową, ale także porozmawiać o możliwościach finansowania i skorzystać z pełnej obsługi serwisowej. To ważne, bo GEELY od początku stawia na kompleksową opiekę klienta.
- Partnerstwo z GEELY to dla nas kolejny krok w kierunku poszerzania oferty o pojazdy wyznaczające nowe standardy w motoryzacji. Cieszymy się, że nasz konsekwentny rozwój zaowocował otwarciem pierwszej w Polsce stacji dealerskiej tej innowacyjnej marki. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie GEELY do portfolio Grupy Makurat spotka się z entuzjazmem lokalnych klientów i odpowie na ich zapotrzebowanie – podkreśla Mirosław Makurat, właściciel Grupy Makurat. - Na miejscu klienci będą mogli skorzystać także z usług serwisowych oraz aftersales. Dzięki temu będą oni otoczeni kompleksową opieką, co jest niezwykle istotne przy wyborze nowego samochodu.
Grupa Makurat, obecna na rynku od ponad 27 lat, łączy sprzedaż i serwis samochodów z szerokim portfolio usług – od ubezpieczeń i inwestycji deweloperskich, po produkcję systemów klimatyzacji i wentylacji. Teraz wchodzi w nowy rozdział swojej historii, wprowadzając do regionu markę, która ma szansę mocno namieszać w segmencie nowoczesnej mobilności.