Salon Porsche Centrum Sopot

W architekturze Destination Porsche

Cztery poziomy, 6300 m2, strefy dedykowane klientom, osobne przestrzenie ekspozycyjne samochodów nowych i używanych w sumie 35 aut w ciągłej ekspozycji, nowy standard. To wszystko zastaną ci, którzy odwiedzą salon Porsche Centrum Sopot. Nie zmieniła się tylko lokalizacja i chęć zapewnienia niezrównanych wrażeń pasjonatom motoryzacji.

Symboliczne przecięcie wstęgi nowej odsłony Porsche Centrum Sopot nastąpiło 23 września przy Al. Niepodległości 956. To miejsce, w którym salon pod szyldem Grupy LELLEK działa już od 14 lat. Wydarzenie otwiera kolejny ważny rozdział w lokalnej historii marki, bez której nie sposób sobie wyobrazić motoryzacyjnej mapy Trójmiasta.

Destination Porsche

Nowa koncepcja Destination Porsche to hołd dla nowoczesnej architektury łączącej w sobie inspirującą estetykę i funkcjonalność. Idea, która przyświecała pomysłodawcom, to zdecydowane wyjście poza ramy standardowego salonu sprzedaży, stworzenie miejsca dla entuzjastów marki i fanów szeroko rozumianej motoryzacji. Docenią oni nie tylko wyjątkowe samochody, ale i atmosferę otaczającej je przestrzeni. To obiekt zdecydowanie wykraczający poza to, co kojarzy się z motoryzacyjnymi centrami. Bliżej mu do ekskluzywnej galerii, ale i do przestrzeni oddającej pełen pasji i motoryzacyjnych doświadczeń styl życia.

W pełni doświadczyć

Inspirująca przestrzeń Porsche Centrum Sopot powstała zgodnie z nową filozofią obsługi klienta w mare: optymalizacji funkcjonalności, wyodrębnienia tego, co najważniejsze, a jednocześnie wykroczenia poza to, co znane – by odkrywać, inspirować, zadziwiać, a przede wszystkim wyrażać indywidualizm i twórcze podejście.

Koncepcja architektoniczna Destination Porsche to nowoczesne podejście odpowiadające na zmieniające się potrzeby klientów i ewolucje w branży motoryzacyjnej. Klienci oczekują emocji i doświadczeń przy łączeniu innowacji i luksusu w marce Porsche. Właśnie w Porsche Centrum Sopot deklarujemy się to dostarczać. – Michał Teodorczak, Dyrektor Zarządzający Porsche Centrum Sopot.

W duchu Porsche

Design obiektu oddaje prestiżową tożsamość marki i jej pasję do innowacyjności oraz kultury związanej z tradycją, gościnnością i budowaniem społeczności. Przestrzenie zaaranżowano w taki sposób, by sprzyjały interakcji, pozwalały chłonąć szczególną atmosferę miejsca oraz poczuć się, jak u siebie. Klienci znajdą tu kameralne strefy, w których można poczekać na odbiór samochodu, a nawet komfortowo pracować, a o ich wygodę zadba dedykowana osoba.

6300 m2 innowacji

Wszystkie przestrzenie zaaranżowano tak, aby sprzyjały interakcji, inspirowały i budowały społeczność wokół fascynacji sportowymi samochodami. Klienci mogą tutaj poczuć bliskość motoryzacyjnych innowacji, a jednocześnie czerpać z Trójmiejskiej tradycji, która jest nieodłącznym elementem historii Porsche w Polsce.

Cztery poziomy prowadzą od ekspozycji najnowszych modeli Porsche od Nowego Elektrycznego Porsche Macan po 911 - na parterze, przez sekcję starannie wybranych samochodów używanych z gwarancją jakości, po wystawę Porsche classic z tak ikonicznymi modelami marki jak pierwsze Porsche 356.

W salonie nie zabrakło także strefy Porsche Lifestyle z szeroką gamą akcesoriów oddających styl miłośnika i klienta marki Porsche. Tu prezentowane są najnowsze kolekcje odzieży i akcesoriów podkreślające indywidualizm marki tj. Motorsport czy Martini Racing.

Z kolei zaawansowana technologicznie strefa serwisowa zapewnia najwyższy standard obsługi oraz innowacyjne rozwiązania tak, aby każdy samochód opuszczał salon w perfekcyjnym stanie.

Nowy salon Porsche Centrum Sopot w architekturze Destination Porsche to nowoczesny punkt na mapie motoryzacyjnej Trójmiasta, który ma inspirować i przyciągać fanów marki z całej Polski. Zewnętrzna zielona strefa salonu jest uatrakcyjnieniem dla mieszkańców Trójmiasta i okolic, powstała przy współpracy inwestora Grupy Lellek z władzami miasta Sopotu. Nowy salon powstały z myślą o klientach, zachęca do odwiedzin i delektowania się motoryzacyjnymi innowacjami oraz światem Porsche.