Po rekordzie frekwencji na wiosnę, jesienny festiwal najlepszych restauracji już 8-26.09. Blisko 350 restauracji z ponad 30 miast zaprosi gości na popisowe trzydaniowe menu, dostępne jedynie podczas Festiwalu. Jesiennej edycji Restaurant Week towarzyszyć będzie kampania: #FoodMustGoOn!, której celem jest wsparcie dla przetrwania niezależnej sceny restauracyjnej w warunkach powracających lockdownów. Jej ogólnopolski zasięg ma przypomnieć gościom, że idąc na wrześniowy Festiwal nie tylko wesprą restauracje, ale też pozwolą im m.in. zebrać środki zapasowe na wypadek zamknięcia. To kolejne działania RestaurantClub (organizator Festiwalu) na rzecz ocalenia lokalnych niezależnych restauracji.
- Zapraszamy wszystkich na największe wydarzenie kulinarne. Niech skala odkrywania i wspierania restauracji będzie ponownie rekordowa. Restauracje, które przetrwały dotychczasowe lockdowny włożyły ogromny wysiłek w ponowne przyjęcie Gości - mówi Maciej Żakowski, jeden z organizatorów Restaurant Week. - Kampania #FoodMustGoOn! jest głosem całej polskiej sceny restauracyjnej. Razem mówimy: „Nie przerywajmy jedzenia!”. Misją RestaurantClub jest łączenie restauracji i gości, od wiosny w całej Polsce skupiamy się na wsparciu odbudowy niezależnej kultury restauracyjnej. Niech ten Festiwal będzie kolejnym dużym krokiem w stronę odbudowy fundamentów polskiej sceny restauracyjnej, która jest przecież jedną z najbardziej kreatywnych i dynamicznych na świecie - podkreśla Żakowski.
Liczba Gości Restaurant Week przekroczyła już 1 milion. W Festiwalu weźmie udział ponad
350 restauracji z całej Polski. Goście będą mogli spróbować zarówno dań kuchni polskiej, jak i wielu kuchni świata. W ofercie festiwalowej dostępne będą dania jarskie, rybne oraz mięsne. Zestaw składający się z przystawki, dania głównego i deseru będzie dostępny w specjalnej cenie 59 zł, a dodatkowo każdy pełnoletni uczestnik otrzyma w prezencie także koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic.