W tym sezonie, gdyńska marka Enugo przedstawia historię zainspirowaną kobiecym instynktem. Najnowsza kampania przewrotnie przedstawia silną kobiecą sylwetkę charakterystyczną dla marki w delikatnym otoczeniu natury.
Enugo to wykreowana z męskich klasyków szafa nowoczesnej kobiety, która za każdym razem przytomnie redefiniuje koszule i garnitury dla stworzenia nowego uniformu dynamicznej kobiety naszych czasów. Najnowsza kolekcja „Instinct” pokazuje te klasyki w zupełnie nowej odsłonie.
- Dlaczego „Instinct”? Ponieważ jest intrygujący, nie dający się zdefiniować, mądry i emocjonalny, a zarazem przełamujący wszelkie znane i racjonalne reguły – opowiada Natalia Golec, właścicielka i dyrektor kreatywna Enugo. - Każda z nas jest inna, tworzy własną historię i definicję kobiecości kierując się instynktem. Stare formuły są płynne i względne. Kobiecość jest piękna ze względu na swoją nieoczywistość i nieustające przemiany, emocjonalność i instynktowność w działaniu
– podkreśla.
W kolejnej, nowej odsłonie marki Enugo znajdziemy nie tylko monochromatyczne garnitury w rzeźbiarskich formach stanowiące trzon wszystkich kolekcji, ale także przeciwstawione im lżejsze kwiatowe sukienki i spódnice. Z kolei szerokie męskie ramiona zostały zestawione z gorsetową talią. To prawdziwa zabawa kontrastami. Nie brakuje też asymetrii, plisowań, warstw oraz wyjątkowych detali. Co ciekawe, kampania przewrotnie przedstawia również silną kobiecą sylwetkę charakterystyczną dla marki w delikatnym otoczeniu natury. To właśnie natura stała się inspiracją dla palety kolorystycznej opartej na piaskowych beżach, morskich błękitach i granatach. W kolekcji nie zabrakło też ulubionej i niezawodnej czerni. Dominuje tu najwyższa jakość wełny, jedwabiu i bawełny, a wszystkie kolekcje szyte są na Pomorzu, przez lokalne, sprawiedliwie wynagradzane szwalnie.