Bądź piękna na wiosnę – takie hasło przyświecało spotkaniu, które dla swoich klientek przygotowały firmy Gerda Broker i Instytut Urody Secret Avenue. Impreza odbyła się w gościnnych progach hotelu Villa Antonina, a na gości czekało wiele atrakcji. 

Spotkanie poprowadziła Agnieszka Świst – Kamińska, doradca ds. wizerunku i style-coach. Przeprowadziła ona szkolenie z zakresu świadomego kreowania wizerunku kobiety w wieku 40+. Mówiła m.in. o tym, jak skutecznie się zaprezentować i „sprzedać” nie tylko w mediach, ale i na co dzień, zarówno w kontaktach towarzyskich, jak i biznesowych. 

- Kupujemy obrazem i myślimy obrazami, tak też akceptujemy ludzi lub nie, liczy się pierwsze ważenie. Taka jest dzisiejsza rzeczywistość, jeśli pierwsze wrażenie jest złe, często nie dostajemy drugiej szansy. Style coaching jest w pewnym sensie połączeniem psychologii i pracy nad wizerunkiem. Każdy z nas wysyła komunikat, ważne żeby właściwie go odczytać i przełożyć na swoją korzyść. Na szkoleniach wyznaczamy cele, budujemy pewność siebie, samoakceptację, wiarę w możliwości i zmiany, które następują – mówi Agnieszka Świst – Kamińska. 

Nie zabrakło też tego, co kobiety lubią najbardziej – atrakcji związanych z dbaniem o swoją urodę. O to zadbały ekspertki z gdańskiego Instytutu Urody Secret Avenue, które udzielały konsultacji i porad z zakresu makijażu permanentnego, kosmetyki pielęgnacyjnej i medycyny przeciwstarzeniowej, mówiły też o najskuteczniejszych zabiegach maszynowych i z zakresu medycyny estetycznej. Można było też na własnej skórze przetestować kosmetyki profesjonalne cenionej marki Dermalogica. 

- Dermalogica jest wyborem numer 1 wśród profesjonalnych terapeutów skóry na świecie. To zaawansowane preparaty do pielęgnacji skóry stworzone w oparciu o składniki aktywne o naukowo udowodnionym działaniu. Preparaty nie zawierają olejów mineralnych, lanoliny, sztucznych barwników i środków zapachowych, prostych alkoholi i substancji komedogennych – mówi Sandra Ruszkowska, manager Secret Avenue.

Dermalogica to również szereg zabiegów pielęgnacyjnych, które za każdym razem poprzedza FaceMapping. To nic innego, jak indywidualna diagnoza stanu skóry, na podstawie której terapeuta dobiera spersonalizowany program pielęgnacji, który uzdrowi skórę, przywróci jej blask i młodość. 

Jedną z atrakcji imprezy była również prezentacja samochodu Volvo XC40. Ten najmniejszy SUV w gamie modelowej szwedzkiego producenta to jedna z najgorętszych premier samochodowych ostatnich miesięcy. Nic zatem dziwnego, że chętnych na jazdy próbne nie brakowało. Przybyłym gościom czas umilili kucharze z hotelowej restauracji Projekt 36.

Zwieńczeniem imprezy było losowanie atrakcyjnych nagród ufundowanych przez partnerów i organizatorów wydarzenia – Gerda Broker, Secret Avenue, Volvo Drywa, Vivadental, Szkołę Damskiego Stylu Agnieszki Świst – Kamińskiej. Nagrodą główną był weekendowy pobyt dla dwóch osób w condo hotelu Rezydencja Gubałówka w Zakopanem, ufundowany przez Gerda Broker. 

- Zawsze za plecami silnego mężczyzny, stoi równie silna kobieta. Właśnie dlatego zorganizowaliśmy spotkanie networkingowe dla naszych klientek oraz dla żon i partnerek naszych klientów. W dzisiejszej rzeczywistości, gdy czas pędzi coraz mocniej, warto znaleźć chwilę by zwolnić i zaoszczędzony czas poświęcić sobie – mówi Michał Maciejewski, Gerda Broker. 

 

 

Gdańsk, ul. Partyzantów 3, tel. 58 341 90 90, kom. 797 909 399 

www.secretavenuesalon.pl