SPRÓBUJ ULUBIONYCH SZAMPANÓW JAMESA BONDA I RIHANNY

Chcesz spróbować Bollingera, ulubionego szampana Jamesa Bonda? Ten i wiele innych szlachetnych, równie unikatowych trunków z Szampanii znajdziesz w Champagne Club&Shop. Pierwszy w Trójmieście dom szampana został uroczyście otwarty w Gdańsku. Wzięło w nim udział 50 gości, którzy mogli spróbować unikatowych szampanów, z kolekcji sklepu.

Właścicielem, pomysłodawcą oraz założycielem jest Rafał Sobczyk. Pochodzący z Trójmiasta przedsiębiorca jest wielkim miłośnikiem szampana i to właśnie w Gdańsku postanowił zrealizować swoje marzenie i otworzyć prawdziwą „szampańską świątynię”.

Moet, G.H. Mumm, Dom Perignion, Perrier Jouet, Armand de Brignac, czy Bollinger – to tylko niektóre z najsłynniejszych światowych marek dostępnych w Champagne Club&Shop. W kolekcji znajduje się wiele unikatowych i limitowanych etykiet pochodzących z Szampanii, północno–wschodniego rejonu Francji słynnego z produkcji tego szlachetnego trunku. 

Autorskim projektem, zamówionym na życzenie właściciela, jest szampan o nazwie Neptun, który nawiązuje do symbolu Gdańska i jest sprzedawany z etykietą sklepu. Oprócz tego, można tutaj znaleźć m.in. Dom Perignon Vintage Rose 2002 Luminous i Dom Perignon Vintage Rose 2005 Luminous, których nie ma w kolekcji żaden inny sklep w Polsce.

Dostępny jest również słynny Perrier Jouët Belle Epoque, który słynie nie tylko ze smaku, ale również ze wspaniale ozdabianej, kwiatowej butelki. W swojej ofercie na wyłączność sklep posiada Perrier Jouet Belle Epoque 2007 Luminous oraz Perrier Jouet Belle Epoque 2004 Ritsue Mishima. 

Nie zabrakło również gatunków szampana, które zasłynęły telewizyjnymi produkcjami. Są to Champagne Bollinger 007 – Dressed to kill Millesime 2009, który został zaprezentowany na premierze Spectre, bądź Armand de Brignac, który pojawiał się w teledyskach Jay-Z i Rihanny.

Champagne Club&Shop znajduje się przy ul. Stara Stocznia 2/6 w Gdańsku. Nowo otwarty dom szampana jest takim drugim miejscem w Polsce, specjalizującym się wyłącznie w sprzedaży szampana. Na zaproszonych gości czekały degustacje szampana, prezentacja oferty sprzedażowej oraz przylegający do sklepu, ogrzewany namiot, w którym można było spróbować specjalnie skomponowanego menu, podkreślającego walory trunków. 

Dom szampana został podzielony na część sprzedażowo – wystawową oraz degustacyjną. W pierwszej części sklepu, utrzymanej w kontrastowej kolorystyce, ze strategicznie rozmieszczonymi lustrami, na półkach zostały wyeksponowane różne gatunki szampana. Natomiast w drugiej części lokalu stworzono eleganckie miejsce, inspirowane barami w Szampanii, w którym można porozmawiać i spróbować trunków.