Wystawa archiwalnych zdjęć i materiałów graficznych dokumentujących historię i tradycję marki Carthartt, muzyka na żywo grana przez artystów związanych z tą amerykańską marką oraz oczywiście prezentacja najnowszej kolekcji – sklep DaSea People w Gdyni zorganizował „domówkę”, podczas której świętowano nawiązanie współpracy z Carthartt Work in Progress, legendarną amerykańską marką odzieżową.
Na wystawie, którą przygotował znany artysta Sir. Nikaragua G. mogliśmy oglądać zdjęcia pokazujące jak wielką tradycję ma amerykańska firma, a także jakimi wartościami się kieruje. Te wartości określił w 1889 roku założyciel Hamilton Carhartt, a zawierają się one w prostych słowach – uczciwa jakość za uczciwe pieniądze.
Pierwotnie Carhartt specjalizował się w produkcji odzieży roboczej. Ubrania kupowali robotnicy budowlani, kolejarze, farmerzy, myśliwi, armia, strażacy i przedstawiciele wielu innych zawodów. Do dzisiaj w ofercie są projekty stworzone jeszcze w początkowych latach działalności, jak np. męskie płócienne spodnie robocze B01, czy kurtka Active Jac.
Naturalnym krokiem było wyjście poza ramy producenta odzieży roboczej i tak w 1990 roku powstała marka Carhartt Work in Progress (Carhart WIP), która przedstawia kolekcje designem nawiązujące do swych korzeni. Prezentuje autentyczne kroje powstałe w pracowni Carhartt WIP w nowocześniejszej odsłonie, inspirowanej miejskim życiem w Europie.
Carthartt WIP rozwój zawdzięcza też prezesowi Markowi Valade, który od 1996 roku wprowadził pełną linię kobiecą oraz niezwykle popularną linię ognioodporną. Jako wizjoner, wprowadził nowe technologie takie jak Quick Duck®, Storm Defender®, Rain Defender®, Carhartt Force® i inne. Dzięki przedsiębiorczej wizji i determinacji, Hamilton Carhartt i kolejne trzy pokolenia stworzyli markę, która przetrwała próbę czasu i nadal wierna jest zasadom uczciwej produkcji, wysokiej jakości i przestrzegania praw pracowniczych.