Zakupy u polskich marek i projektantów, rozmowy ze znanymi osobami ze świata mody, akcja Style Hunter oraz strefa chillout’u - to wszystko czekało na odwiedzających targi polskiej mody Polfash Bramee, które odbyły się w Galerii Bałtyckiej. Wśród gości nie zabrakło autorytetów świata mody: Gosi Baczyńskiej, Joanny Horodyńskiej, Kary Becker czy Lidii Kality.
Główną ideą targów Polfash Bramee jest propagowanie polskich marek i projektantów. Podczas dwudniowego wydarzenia swoje ubrania, biżuterię i dodatki zaprezentowały takie marki jak: Local Heroes, MISBHV, Zuo Corp, Rilke, Synthetic, ECID, Fruit Bijoux, EVC DSGN, Project Mess, Plissima, Mana Mana, Elementy, EstbyES., Molehill, Lootbag, Intensi, Dear John, Rozwadowska Bags.
Naszą uwagę zwróciły zwłaszcza marki trójmiejskie. Na stoisku sopockiej marki Plissima można było kupić ubrania m.in. z najnowszej kolekcji LIGHT 2in1. Plisowane spódnice z delikatnego, przyjemnego w dotyku, nieprześwitującego szyfonu, nadrukowanego w niepowtarzalne wzory to z pewnością modowy hit tegorocznej edycji Polfash Bramee.
Zachwyciliśmy się też torebkami marki Mana Mana. Ta pierwsza i jedyna w swoim rodzaju marka torebek i akcesoriów wykonywanych na indywidualne zamówienia według pomysłu klienta. Saszetki, portfele, pokrowce na laptopy, plecaki, torebki małe i duże – wszystko wykonywane jest z takich materiałów, jak filc, eko skóra, zamsz, skóra naturalna, czy też tworzywo foliowe.
Kolejną trójmiejską marką zaprezentowaną na Polfash Bramee jest Lootbag. Mocne barwy, geometryczne kombinacje i materiał nie do zdarcia to główne cechy plecaków typu worek, a także toreb i praktycznych nerek. Modułowość – z tego słyną z kolei jubilerskie projekty marki Fruit Brijoux. System modułowy pozostawia pole do kreacji po stronie użytkowniczek, które mogą samodzielnie tworzyć nowe biżuteryjne kompozycje z posiadanych modułów, zależnie od potrzeb i stylizacji.
Polfash Bramee to również spotkania z projektantami i stylistami. O kulisach pokazów mody, w tym tych najbardziej prestiżowych opowiadała Gosia Baczyńska, z kolei Lidia Kalita mówiła o tym jak promować swoją markę w blogosferze.