Wykorzystanie doświadczeń ze sportu w biznesie, motywacja, komunikacja, partnerstwo i współpraca, przywództwo i rozwój osobisty - o tym wszystkim opowiadał żeglarski mistrz olimpijski i biznesmen Mateusz Kusznierewicz podczas spotkania „Private Banking po godzinach”. Wieczór zorganizowany przez Noble Bank i Noble Concierge w hotelu Gdańsk, skupił wiele osobistości reprezentujących różne środowiska biznesowe.
Private Banking po godzinach to cykl ekskluzywnych klubowych spotkań, zainicjowany przez Noble Bank z myślą o ludziach sukcesu, którzy pragną wciąż pogłębiać swoje pasje i zdobywać nowe biznesowe inspiracje. Spotkania te stwarzają okazję do dyskusji z największymi gwiazdami polskiej sceny publicznej i gospodarczej – o biznesowych wyzwaniach i wpływie światowych trendów na funkcjonowanie polskich firm, ale także o pozabiznesowych pasjach i doświadczeniach.
W czwartej edycji spotkań tych inspiracji dostarczał Mateusz Kusznierewicz, którego biznesowe sukcesy dorównują tym sportowym. Sprzedaż i charter jachtów, imprezy firmowe na jachtach, szkolenia, wykłady motywacyjne to główne obszary biznesowej działalności Mateusza. Dyskusja prowadzona przez znakomitego polskiego dziennikarza Michała Kobosko była niezwykle inspirująca i ciekawa.
– Biznes ze sportem ma bardzo wiele wspólnego. I tu i tu, aby odnieść sukces potrzeba jasno wytyczonego celu, strategii oraz konsekwencji, a nawet determinacji w realizacji tej strategii. Często trzeba podejmować ryzyko, ale trzeba znać granice, których przekroczyć nie wolno. No i nie można zapominać o czystej grze – w sporcie, jak i w biznesie to podstawa – mówił Mateusz Kusznierewicz.
Inspirującej dyskusji towarzyszyła nieformalna część koktajlowa – w swobodnej, klubowej atmosferze, przy znakomitym winie i koniaku dostarczonym przez firmę Biapol, goście mieli okazję do swobodnej rozmowy i poszerzenia sieci biznesowych kontaktów. Podziw i zainteresowanie wzbudzały też samochody Lamborghini i Bentley zaprezentowane przez warszawskiego dealera tych marek, a także legendarne motocykle marki Harley Davidson, które w Trójmieście reprezentuje firma Zdanowicz. Trzeba przyznać, że to typowo męskie zabawki, podobnie jak luksusowe cygara od firmy Cigars World, nic zatem dziwnego, że kobiety bardziej interesowały się ofertą L’Ocittane en Provence, firmy oferującej naturalne i ekologiczne kosmetyki.