Galeria Klif w Gdyni udowadnia, że moda premium ma się świetnie, a mieszkańcy Trójmiasta poszukują miejsc z różnorodną i kompleksową ofertą. W ostatnich tygodniach centrum sfinalizowało umowy najmu na łączną powierzchnię 2465 m2, jednocześnie dynamicznie poszerzając swoją ofertę o nowe, atrakcyjne marki, które z pewnością docenią klienci.
Jeszcze szerszy wachlarz marek i usług
Sierpień i wrzesień wzbogaciły ofertę Galerii Klif o takie brandy jak Homla oferująca stylowe dodatki, tekstylia i akcesoria do wnętrz, która uzupełni asortyment centrum o wszystko, co niezbędne do gustownej aranżacji przestrzeni. Kolejna marka to Jacardi – luksusowa ikona francuskiej mody dziecięcej, słynąca z odzieży o ponadczasowym stylu, którą wyróżnia mistrzowskie rzemiosło i niezmiennie wysoka jakość. Do portfela Klifu dołączyła także stacja Moya - dynamicznie rozwijająca się polska sieć, oferująca wysokiej jakości paliwa oraz usługi gastronomiczne Caffe Moya. Kompleksową ofertę galerii uzupełnia 15-metrowe stoisko „Zbita Szybka", które świadczy profesjonalne usługi naprawy telefonów i wymiany ekranów. Wspomniane marki zajęły powierzchnię handlową o łącznym metrażu niemal 600 m2.
- Nieustannie pracujemy nad tym, by Klif był kompleksowym i dynamicznym centrum. Poszerzenie oferty o nowe marki, często jako pierwsza lokalizacja w Trójmieście, takie jak Element czy Balagan, a także te, które są znane i lubiane, jak niezbędna w aranżacjach wnętrz Homla oraz o specjalistyczne usługi typu „Zbita Szybka” - wzbogaca naszą ofertę, wychodząc naprzeciw zróżnicowanym potrzebom naszych klientek i klientów. Jednocześnie zapewniam, że to nie wszystko, jeszcze w tym roku zapraszamy do Decathlona, dwupoziomowy sklep otworzy się już z początkiem grudnia – mówi Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif.`



