Galeria Klif Gdynia

Więcej mody i przestrzeni

Galeria Klif w Gdyni wchodzi w nową fazę rozwoju, umacniając swoją pozycję jako jedno z kluczowych centrów mody premium na Pomorzu. Klienci mogą spodziewać się znaczącego wzmocnienia i różnorodności oferty – zarówno poprzez dynamiczny rozwój portfela najemców, jak i inwestycje samych marek w powiększenia salonów. Jesień przynosi ekscytujące premiery, w tym debiuty takich brandów jak Peserico i U.S. Polo Assn., a także otwarcie sklepu Decathlon, który wprowadza do Klifu nową kategorię i poszerza ofertę o segment sportowy i lifestyle’owy. Te strategiczne zmiany mają jeden cel: uczynić Galerię Klif miejscem wyjątkowych doświadczeń zakupowych, odpowiadającym na coraz szersze potrzeby odwiedzających.

Galeria Klif w Gdyni udowadnia, że moda premium ma się świetnie, a mieszkańcy Trójmiasta poszukują miejsc z różnorodną i kompleksową ofertą. W ostatnich tygodniach centrum sfinalizowało umowy najmu na łączną powierzchnię 2465 m2, jednocześnie dynamicznie poszerzając swoją ofertę o nowe, atrakcyjne marki, które z pewnością docenią klienci.

Jeszcze szerszy wachlarz marek i usług

Sierpień i wrzesień wzbogaciły ofertę Galerii Klif o takie brandy jak Homla oferująca stylowe dodatki, tekstylia i akcesoria do wnętrz, która uzupełni asortyment centrum o wszystko, co niezbędne do gustownej aranżacji przestrzeni. Kolejna marka to Jacardi – luksusowa ikona francuskiej mody dziecięcej, słynąca z odzieży o ponadczasowym stylu, którą wyróżnia mistrzowskie rzemiosło i niezmiennie wysoka jakość. Do portfela Klifu dołączyła także stacja Moya - dynamicznie rozwijająca się polska sieć, oferująca wysokiej jakości paliwa oraz usługi gastronomiczne Caffe Moya. Kompleksową ofertę galerii uzupełnia 15-metrowe stoisko „Zbita Szybka", które świadczy profesjonalne usługi naprawy telefonów i wymiany ekranów. Wspomniane marki zajęły powierzchnię handlową o łącznym metrażu niemal 600 m2.

- Nieustannie pracujemy nad tym, by Klif był kompleksowym i dynamicznym centrum. Poszerzenie oferty o nowe marki, często jako pierwsza lokalizacja w Trójmieście, takie jak Element czy Balagan, a także te, które są znane i lubiane, jak niezbędna w aranżacjach wnętrz Homla oraz o specjalistyczne usługi typu „Zbita Szybka” - wzbogaca naszą ofertę, wychodząc naprzeciw zróżnicowanym potrzebom naszych klientek i klientów. Jednocześnie zapewniam, że to nie wszystko, jeszcze w tym roku zapraszamy do Decathlona, dwupoziomowy sklep otworzy się już z początkiem grudnia – mówi Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif.`

Strategiczna ekspansja

Tendencja wzrostowa dotyczy również dotychczasowych najemców, zacieśniających współpracę z Klifem. Zmiany obejmują relokacje i powiększenia – i tak Costa Coffee przeniosła się z pierwszego piętra na parter, zajmując większą przestrzeń o powierzchni 165 m2. Z kolei polska marka modowa Tatuum powiększyła swój salon prawie dwukrotnie - z 176 m2 o dodatkowe 170 m2, co przekłada się na prezentację szerszej kolekcji i wygodniejszą obsługę klientów.

- Z satysfakcją odnotowujemy decyzje cenionych najemców, takich jak Costa Coffee i Tatuum, o powiększeniu swoich powierzchni. To jasny sygnał ich zaufania do naszej lokalizacji oraz potencjału tego miejsca. Synergia nowych otwarć i rozwoju obecnych partnerów jest najlepszym dowodem na to, że nasze konsekwentne działania przynoszą realne efekty - opowiada Mariola Rogóż.

Pewna pozycja w segmencie premium

Wzmocnienie oferty to nie tylko rozwój istniejących salonów, ale także debiuty nowych marek premium, takich jak włoska Peserico i amerykańska U.S. Polo Assn. Pierwsza z nich to synonim wyrafinowanej elegancji, który od 1962 roku tworzy wysublimowane kolekcje damskie bazujące na najwyższej jakości materiałach. Z kolei sklep U.S. Polo Assn. to miejsce, w którym można poczuć ducha polo i znaleźć komfortową, a zarazem elegancką odzież i akcesoria łączące tradycję z aktualnymi trendami. Nowe luksusowe butiki zajęły powierzchnię odpowiednio 130 m² oraz 170 m².

– Z radością witamy nowe, wyjątkowe marki premium: Jacadi, Peserico i U.S. Polo Assn. Dołączenie tak renomowanych brandów jest kluczowym elementem naszej strategii umacniania pozycji jako wiodącego adresu dla mody premium. Te otwarcia potwierdzają, że Galeria Klif jest dla światowych marek synonimem prestiżu i gwarancją sukcesu. Na pierwszy kwartał szykujemy kolejne modowe niespodzianki, warto śledzić nasze kanały w social mediach – stwierdza Mariola Rogóż.

Galeria Klif – miejsce, gdzie wybór jest luksusem

Wprowadzając nowe marki, rozbudowując ofertę i modernizując przestrzeń handlową, Galeria Klif konsekwentnie umacnia swoją pozycję lidera zakupów w segmencie premium w Trójmieście, oferując klientom bezkonkurencyjny komfort i bogactwo wyboru.

Wśród ponad 130 dostępnych tu marek, dominuje moda - od polskich brandów takich jak Bizuu, JEMIOL, ELEMENTY, BALAGAN, LaMania, Patrizia Aryton, Jungle Chic Concept Store, Apart, W.KRUK, ISMENA, po znane na świecie marki premium jak Max Mara, Charme, Berg’s, Annette Görtz, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Tommy Hilfiger czy United Colors of Benetton. W eksplorowaniu świata fashion pomocne są bezpłatne konsultacje ze stylistkami Klifu, Katarzyną Kobielą, Hanną Dudą-Zacharewicz oraz Moniką Płonką, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów.

Jednak Galeria Klif to znacznie więcej niż moda. Oprócz szerokiego wyboru butików, klienci znajdą tu bogatą i zróżnicowaną strefę gastronomiczną z własnym ogródkiem. Do codziennych zakupów zachęca doskonale zaopatrzony market EUROSPAR oraz już kultowa wśród trójmiejskich influencerów kwiaciarnia NARCYZ. Ofertę dopełniają punkty usługowe, drogerie (Douglas, Rossmann, Sephora, Mo61) oraz wyjątkowe sklepy z wyposażeniem wnętrz, w tym Duka, Miloo Home, Spensen, Premium Home i Tempur.

- W Klifie rozumiemy, że luksus to wybór. Naszą przewagą jest starannie skomponowana, unikalna mieszanka marek, która tworzy z Klifu kompleksową i wyjątkową destynację dla najbardziej wymagających klientek i klientów – podsumowuje Mariola Rogóż.