Kancelaria Hejne, lider na rynku usług księgowych, październik rozpoczęła hucznym otwarciem nowej siedziby, w której przestronność, elegancja i funkcjonalność idą w parze z kompleksową obsługą biznesowo-finansową klasy premium. W nowym budynku, obok zespołu 22 specjalistów, pracują także zewnętrzni eksperci – doradcy podatkowi, radcowie prawni oraz specjaliści ds. ubezpieczeń i kredytów, zapewniając klientom wszechstronne wsparcie. Właścicielka, Żaneta Hejne wyznacza tym samym nowy standard na rynku, wychodząc poza tradycyjne ramy biura rachunkowego.

3 października 2025 roku miała miejsce uroczysta inauguracja nowej siedziby Kancelarii Usług Księgowych Hejne w Gdańsku przy ul. Bitwy Oliwskiej 22. Ponad 100 gości – kluczowych klientów, cenionych partnerów biznesowych oraz przyjaciół firmy – uświetniło ten ważny moment swoją obecnością. Centralnym momentem ceremonii było symboliczne przecięcie wstęgi, które oficjalnie rozpoczęło funkcjonowanie Kancelarii w nowej, prestiżowej lokalizacji.

Nowe oblicze kancelarii

Nowa siedziba Kancelarii Hejne zdecydowanie imponuje. To 630 m2 starannie i przemyślanie zaprojektowanych – z wyjątkową dbałością o estetykę i funkcjonalność. Przestronne wnętrza wypełniają eleganckie meble i gustowne dodatki, całość tworzy harmonijną kompozycję, która nie tylko zachwyca klientów, ale staje się także inspiracją do pracy. Unikatowy styl Kancelarii odzwierciedla osobowość jej właścicielki, Żanety Hejne, która z podobną pasją i dokładnością rozwija swoją firmę już od 12 lat.

- Jeszcze do niedawna biura rachunkowe kojarzyły się głównie z szarymi segregatorami i zamkniętymi, mało atrakcyjnymi przestrzeniami. Nasza Kancelaria udowadnia, że może być zupełnie inaczej. Nowa siedziba to nie tylko centrum księgowości, ale także symbol zmiany wizerunku całej branży – wejście w nowy wymiar, w którym profesjonalizm idzie w parze z elegancją, estetyką i kompleksową obsługą klienta – mówiła podczas otwarcia Żaneta Hejne.

Office Hejne - komfort i kompleksowość

Mając na względzie wygodę klientów, Kancelaria Hejne nie tylko przeniosła do nowej lokalizacji całość swojej działalności, ale i zadbała o kompleksową usługę. Połowę nowego budynku zajmują specjaliści z innych branży tacy jak doradca podatkowy, radca prawny oraz eksperci ds. ubezpieczeń, kredytów i leasingów. W rezultacie, każdy klient, odwiedzając kancelarię, może liczyć na pełną obsługę biznesowo-finansową bez konieczności szukania jej w innych miejscach. To nowatorskie wyjście poza tradycyjne ramy biura rachunkowego.

- Wszystkie te obszary zostały zintegrowane pod jednym, nowym szyldem: Office Hejne, tworząc nowoczesną przestrzeń, która łączy w sobie wiedzę, doświadczenie i kompleksowość usług w jednym miejscu, oferując klientom zupełnie nowy wymiar obsługi biznesowej. Na tym mi najbardziej zależało – przyznaje Żaneta Hejne.

Uzupełnieniem atutów obiektu są jego przestronne podziemia, gdzie znajdują się dwie wielofunkcyjne sale. Od 7 listopada przestrzeń ta zyska nowe przeznaczenie – ruszy w niej szkoła tańca, otwierając tym samym możliwość korzystania z obiektu dla lokalnej społeczności.

Kancelaria z misją

Żaneta Hejne od lat konsekwentnie buduje markę Kancelarii. Swoje bogate doświadczenie zdobywała zarówno w kancelariach podatkowych, jak i w dużych firmach, w tym w międzynarodowych korporacjach oraz spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Księgowość traktuje jako osobistą misję i powołanie, a jej zaangażowanie, determinacja oraz ciągłe podnoszenie kwalifikacji stanowią gwarancję kompleksowego wsparcia w rozliczeniach dla przedsiębiorców. Tę wizję realizuje obecnie 22-osobowy zespół ekspertów, który obsługuje już ponad 330 klientów, świadcząc pełen wachlarz usług księgowych klasy premium, niezbędnych do efektywnego zarządzania i skalowania działalności.

- Kancelaria Hejne jest jednym z najbardziej rozpoznawanych i cenionych biur rachunkowych nie tylko w Trójmieście, ale i w Polsce. Wyróżnia nas przede to, że przekraczamy oczekiwania naszych klientów. Dbamy o to co dla nich ważne, czyli, o to by w ramach prawa płacili najniższe podatki, nie musieli stresować się kontaktem z urzędem skarbowym i mogli prowadzić swój biznes spokojnie, oddając ten trud profesjonalistom – podsumowuje Żaneta Hejne.