Bogaty w wydarzenia, publikacje i projekty – tak w skrócie wyglądał ostatni rok w redakcji „Prestiżu”. Prowadziliśmy działania na wielu frontach, stając się aktywnym uczestnikiem licznych inicjatyw. Towarzyszyliśmy swoim partnerom biznesowym w kluczowych dla nich momentach. Konsekwentnie realizowaliśmy swoją misję, dostarczając twórcze, ale i obiektywne materiały, które wykraczają daleko poza granice Trójmiasta, tworząc w ten sposób medium o niezależnym głosie w świecie dziennikarstwa.
Miniony rok był dla redakcji „Prestiżu” okresem intensywnej pracy i wielu wyzwań, a, że 2025 rozpoczął się podobnie, dopiero teraz nadszedł czas na podsumowania.
Działalność redakcyjna
Rok 2024 to 12 numerów „Prestiżu” w łącznym nakładzie 36 000 egzemplarzy, które co miesiąc trafiały do 750 wybranych lokalizacji oraz na wyjątkowe trójmiejskie eventy. W związku z rosnącą liczbą zapytań uruchomiona została usługa wysyłkowa, która w tym roku będzie dalej rozwijana.
Wiele trójmiejskich firm powierzyło „Prestiżowi” tajniki swoich biznesów, licząc na ciekawe ich przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców i tak też się stało, a łączna liczba artykułów sponsorowanych to 136. Niektórzy zdecydowali się na reklamy graficzne w naszym wykonaniu, takie akcenty ukazały się w minionym roku aż 222 razy.
Nie można pominąć także bagatela 234 artykułów redakcyjnych opisujących wszystko to, co Pomorzanom bliskie - w tym aż 39 wywiadów z przedstawicielami trójmiejskiego środowiska biznesowego, kulturalnego i społecznego. A do tego 59 felietonów pisanych przez 6 felietonistów, wnoszących bieżące komentarze na temat, tego co boli, cieszy i zastanawia mieszkańców Trójmiasta i okolic.
Nie zabrakło także tak cenionych rubryk jak Pojedynek Rysowników, a dokładnie 12 batalii z udziałem 24 artystów, czy Made in Tricity, w której opisanych zostało 10 lokalnych twórców z pieczołowitością i kunsztem kreujących biżuterię, ozdoby, dekoracje i różnego rodzaju czaso- i przestrzenioumilacze.


