Luxury Night w Teatrze Szekspirowskim
28 listopada w murach gdańskiego Teatru Szekspirowskiego odbyła się IX edycja prestiżowego wydarzenia Luxury Night, które od lat łączy świat finansów z kulturą i biznesem. Organizatorami wieczoru byli gdański zespół Citigold Banku Citi Handlowy oraz NDI Development – stały partner tej wyjątkowej serii eventów.
Tegoroczna odsłona Luxury Night po raz kolejny udowodniła, że solidne rozmowy o rynkach finansowych można połączyć z dużą dawką sztuki i dobrego humoru. Za ten ostatni odpowiadał Kabaret K2, który skutecznie rozluźnił atmosferę wśród ponad 250 uczestników. Merytoryczną stronę wydarzenia zagwarantował partner z ramienia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych – Goldman Sachs TFI. Seminarium inwestycyjne, prowadzone przez Pawła Sadowskiego, Dyrektora Wykonawczego, przyciągnęło uwagę gości, dowodząc, że rozmowy o pieniądzach mogą być równie inspirujące, co sztuka.
Luxury Night to jednak nie tylko finanse i edukacja, ale przede wszystkim doświadczenia. W tym roku na uczestników czekała prawdziwa uczta – zarówno dla duszy, jak i podniebienia. Kulinarne doznania zapewniła gdyńska Restauracja Biały Królik pod wodzą Marcina Popielarza, który zaprezentował autorską przystawkę oraz deser.
Wyjątkowy wieczór dopełniła premiera luksusowego modelu Mercedes-Maybach EQS 680 SUV zaprezentowanego przez Mercedes-Benz Witman. Ten futurystyczny, elektryczny samochód, łączący w sobie elegancję marki Maybach z nowoczesnymi technologiami, wzbudził szczególne zainteresowanie gości. Reprezentanci salonu, Magdalena Drapella i Paweł Stefaniak, podkreślili, że nowy model jest symbolem luksusu na miarę XXI wieku.
Nie zabrakło również innych partnerów wydarzenia, którzy dopełnili wieczór swoim stylem. Mesmetric zachwycał dizajnem, a Dr. Anna Butowska Medycyna Estetyczna, Moroccanoil i Noberu zadbali o urodę gości. Stylowe męskie akcenty zapewnił Tailors Club. Podsumowaniem wydarzenia były nagrody dla uczestników, wręczane wspólnie z partnerami przez Przemysława Kisielewskiego, Dyrektora Zespołu Opiekunów Klienta Citigold.
- Kiedy 11 lat temu organizowaliśmy pierwszą edycję Luxury Night, nawet nie śniliśmy, że z kameralnego wydarzenia dla 100 osób urośnie ono do takiego formatu – mówi Łukasz Stybner, Dyrektor Regionalny Segmentu Klientów Zamożnych. - Dziś, po ponad dekadzie (i dwurocznej przerwie spowodowanej pandemią), gościmy przeszło 250 uczestników. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom i partnerom za to, że są częścią tego sukcesu — dodaje.
Luxury Night rozwija skrzydła, udowadniając, że sztuka dobrego eventu to umiejętne połączenie merytoryki, elegancji i pozytywnych emocji.