Spotkanie na Szczycie Mody

Krzysztof Nowosielski

W Galerii Klif po raz kolejny odbyło się spotkanie z serii – K2 – Spotkanie na Szczycie. Tym razem dotknięto szczytu mody. Przybywający na spotkanie goście mogli pod okiem specjalistek dokonać metamorfozy oraz skorzystać z ich wiedzy. Gościem specjalnym była Karolina Malinowska – prezenterka telewizyjna i przyszła psycholog, znana głównie ze swojego zamiłowania do mody.

Jak pogodzić zasady dress-codu z trendami? W jakie elementy garderoby warto zainwestować w nadchodzącym sezonie? Jakie są sposoby, aby zawsze wyglądać stylowo i czuć się pięknie? Jak skomponować garderobę, aby zawsze mieć się w co ubrać? O tym rozmawiano z ekspertkami, a także sprawdzano w praktyce profesjonalne rady i metody łączenia ubrań podczas ostatniego spotkania w Galerii Klif na wydarzeniu K2 – Spotkanie na Szczycie Mody.

W godzinach od 9.00 do 16.00 w specjalnym pop-upie odbywały się metamorfozy modowe przybyłych gości. Wraz z dwiema specjalistkami i stylistkami – Katarzyną Kobielą oraz Hanną Zacharewicz można było dokonać odpowiedniego doboru ubrań i zrobić idealne zakupy. A dzieło wieńczył makijaż od wizażystki Moniki Zbrzeźnej. Po części warsztatowej był czas na dyskusje i wymianę doświadczeń. Dzięki temu uczestniczki mogły wymienić się swoimi uwagami czy zadać nurtujące je pytania.

O godz. 18.00 przygotowano specjalne spotkanie warsztatowe z gościem honorowym, czyli z Karoliną Malinowską, znaną modelka, ekspertką modowa, prezenterką telewizyjna i przyszłą psycholożką. Wprowadziła ona w praktyczne aspekty mody i podzieliła się własnym doświadczeniem, nabytym podczas wieloletniej pracy w branży. Dopiero po zakończonych dyskusjach i częściach warsztatowych podano poczęstunek, a goście mieli możliwość wymieniania się między sobą uwagami w luźnej atmosferze.

Wydarzenie miało charakter zamknięty, a to przez system zapisowy gości. Wolnych było tylko 50 miejsc, dzięki czemu wydarzenie sprawiało kameralny charakter i pozwoliło utrzymać luźną konwencję, pozwalającą na indywidualną wymianę zdań czy opinii. Mniejsza liczba osób pozwala również na większą możliwość wymiany kontaktów i nawiązanie relacji, często również biznesowych.