W gdyńskim salonie Mazda dealera BMG Goworowski zaprezentowano topowy model SUV’a tej marki o nazwie CX-60. Nowa flagowa Mazda to najważniejszy w gamie model debiutujący w tej dekadzie na polskim rynku. Wydarzenie odbyło się w ramach Mazda Experience Days 2022. Pierwsze egzemplarze Mazdy CX-60 trafią do polskich klientów na przełomie września i października.

To był długo wyczekiwany debiut. W gdyńskim salonie BMG Goworowski do dyspozycji klientów oddano dwa egzemplarze największego SUV-a Mazdy w europejskiej ofercie w wersji PHEV – jeden można było obejrzeć statycznie w salonie, natomiast drugi przeznaczony był do jazd testowych, z których zaproszeni goście chętnie korzystali.

CX-60 to średniej wielkości SUV o typowych dla segmentu wymiarach i kształcie. Uwagę zwraca duży grill, boczne „skrzela” oraz subtelny spojler nad tylną klapą. Warto spojrzeć też na atrapę poczwórnego wydechu – nie jest prawdziwy, ale wygląda bardzo efektownie. Ceny Mazdy CX-60 w wersji 2.5 e-SKYACTIV PHEV zaczynają się od 229 900 zł, a kończą na kwocie 258 900 zł w przypadku topowej odmiany Takumi. Klientów to jednak nie odstrasza.

- W nieco ponad 3 miesiące od rozpoczęcia przedsprzedaży zebraliśmy już ponad 550 zamówień na Mazdę CX-60, co świadczy o ogromnym zaufaniu do naszej marki, bo mówimy o zupełnie nowym modelu, który technologicznie, ale też cenowo stoi na szczycie naszej gamy – mówi Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland. - Niemal połowę zamówień złożyły osoby, które do tej pory nie jeździły naszymi samochodami, a to dla nas dodatkowe uznanie – podkreśla.

Nowa flagowa Mazda to najważniejszy w gamie model debiutujący w tej dekadzie na polskim rynku i zbliżający markę do segmentu premium. W wersji PHEV jest najmocniejszym seryjnie produkowanym modelem Mazdy w historii. Pierwsze egzemplarze Mazdy CX-60 PHEV trafią do polskich klientów na przełomie września i października.