#GENTLEWOMAN CZYLI EMANUEL BERG DLA KOBIET
Prezentacja najnowszej kolekcji AW19 Emanuela Berga, unikatowe zapachy od perfumerii Quality Missala, prelekcja dr Anny Butowskiej oraz porady stylistki wizerunku - tak wyglądało październikowe Gentle Woman, wydarzenie zorganizowane przez prestiżową firmę Emanuel Berg.
Tym razem Emanuel Berg postanowił zaprezentować swoją najnowszą kolekcję w zupełnie inny sposób - w ramach wieczoru Gentle Woman. Najważniejszą częścią spotkania była prezentacja biznesowych stylizacji dla kobiet zaproponowanych przez Emanuela Berga. Wieczór poprowadziła Katarzyna Kobiela, stylistka, trenerka dress codu oraz etykiety biznesu. Prezentując nową kolekcję Emanuela Berga, opowiedziała jak prawidłowo powinien wyglądać kobiecy, biznesowy look. Przedstawiła jakie kolory oraz dodatki wybrać na daną porę roku oraz jak łączyć poszczególne elementy garderoby, by wyglądać elegancko i stylowo. Według Katarzyny Kobiela, na poprawną, nowoczesną stylizację biznesową składa się przede wszystkim idealnie dopasowany, personalizowany garnitur i marynarka. Każdy powinien w szafie taki zestaw mieć. Ważna jest również określona paleta kolorystyczna.
- Najlepiej zawsze sprawdza się klasyka: biel, szary, granat, beż. Czarny również, jednak kolor ten nie wybacza jakości, także decydując się na czarną marynarkę, musimy mieć produkt najwyższej klasy. Kolor, którego biznes nie lubi to różowy, ponieważ odbiera autorytet - podpowiada stylistka. - Są też dwie złote zasady. Czarne rzeczy są zarezerwowane na godziny wieczorne, zgodnie z regułą: im późniejsze spotkanie, tym ciemniejszy strój. Jeżeli chodzi o dodatki to nie powinniśmy przekraczać trzech, w nich są również okulary - dodaje.
Nieodzownym elementem wizerunku jest też zapach, o czym mówił podczas spotkania Michał Missala, właściciel polskiej, ekskluzywnej perfumerii Quality Missala. Podczas wieczoru goście dowiedzieli się jak przebiega procesie tworzenia perfum, począwszy od uprawy kwiatów i ich zebrania, po stworzenie olejków zapachowych, z których tworzone są finalne kompozycje perfum.
- Zapach jest zwieńczeniem całości naszego wizerunku. Aby powstał 1 litr olejku różanego potrzeba kilka ton płatków róży, które muszą być zbierane ręcznie, stąd też wysokie ceny naturalnych, prawdziwych perfum – mówi Michał Missala. - Najdroższy obecnie używany składnik, Absolut Irysowy, sięga nawet ceny 120 tys. euro za kilogram – dodaje.
Aby dopasować zapach najlepiej udać się do perfumerii, gdzie specjalista dobiera odpowiednią rodzinę zapachową. Co ciekawe, to perfumy z olejków cytrusowych najszybciej znikają z naszej skóry, natomiast zapachy drzewne trzymają się dłużej. Perfumy można również dobrać do stroju, jednak tutaj w grę wchodzi bardzo dużo czynników. Najczęściej są to przyczyny wynikające z nas samych - z naszego samopoczucia, pory roku, okoliczności, pozycji zawodowej i celu, który chcemy osiągnąć. Przy zawodach prawniczych przykładowo będą dobre stonowane perfumy kwiatowe, gdzie klienci będą przy danej osobie czuli się zrelaksowani. W sądzie natomiast już perfumy mocne, które podkreślą wagę tego, co mówimy i zbudują autorytet.
Ostatnim krokiem, który nadaje spójności w wizerunku jest zdrowy i realistyczny wygląd skóry, o czym opowiedziała kolejna prelegentka Genle Woman - dr Anna Butowska. W swoim wystąpieniu, podkreśliła jak ważne jest zachowanie zdrowego wyglądu skóry jednocześnie nie zmieniając rysów twarzy. Taki efekt możemy uzyskać tylko dzięki regularnym i stałym wizytom w gabinecie medycyny estetycznej. Prelegentka zaznaczyła również, że warto pochylić się nad tematem profilaktyki starzenia się skóry. To zapewnia wysoką jakość życia, a w kolejnym etapie daje możliwości rekonstrukcyjne, odtwarzające stan sprzed wcześniejszego procesu starzenia.
- Każdy pacjent jest inny i ma inne potrzeby, dlatego ważne by być w stałym kontakcie z lekarzem medycyny estetycznej, aby naszą skórę wystymulował i zagęścił. Regularność gwarantuje mniejszą potrzebę stosowania kwasu hialuronowego i botoksu – podkreśla dr Anna Butowska.
Wydarzenie odbyło się w wyjątkowych wnętrzach Restauracji L'entre Villes. Partnerem wydarzenia była firma MS Group, wydawca Prestiż Magazyn Trójmiejski, organizator 3 City Tennis Cup, Sopot Wave oraz spotkań De Luxe.