Blisko 12,5 mln klientów oraz 10 nagród i wyróżnień – to bilans pierwszego roku działalności Forum Gdańsk.
- Pierwsze 365 dni Forum Gdańsk jest okazją do podsumowań i refleksji. Wiele się u nas działo w ciągu roku – mówi Magdalena Gibney, dyrektor Forum Gdańsk. - Można śmiało powiedzieć, że wpisaliśmy się życie mieszkańców Gdańska i całego Trójmiasta. To także „must be” na trasie dla turystów licznie odwiedzających Gdańsk.
Forum Gdańsk ruszyło w maju ub. roku. W obiekcie łączący stylem nowoczesny design z zabytkowymi elementami dawnej zabudowy znalazły się m.in. sklepy znanych marek, 30 punktów usługowych, kino. W obrębie forum powstał też duży plac i Kunszt Wodny. Podczas pierwszego weekendu działalności obiekt odwiedziło aż 180 tys. osób, a w ciągu trzech tygodni liczba przekroczyła milion.
W ciągu pierwszego roku FG zdobyło blisko 10 nagród i wyróżnień, m.in. w konkursach Prime Property Prize 2018, Property Design Award’ 2019 oraz Europa Property CEE Retail Award’ 2019.
Poza licznymi nagrodami za architekturę i design, właściciel FG - Multi Poland otrzymał prestiżową nagrodę marketingową Złotego Spinacza dla najlepszej kampanii public relations w Polsce oraz międzynarodową nagrodę Mobile Web Award za aplikację mobilną w kategorii Best Shopping Mobile Application.
- Nie spodziewaliśmy się, aż tylu tytułów w tak krótkim czasie. Chyba żadne centrum handlowe w Polsce nie może pochwalić się tyloma osiągnięciami w ciągu 365 dni – cieszy się Magdalena Gibney. - To dla nas zaszczyt, a zarazem wyzwanie.