Brytyjskie samochody trójmiejskie nieruchomości szlachetne wina i złota butelka

Karol Kacperski
Dyskusja na temat społecznej odpowiedzialności deweloperów była głównym punktem kolejnego „Wieczoru DeLuxe” jaki zorganizował MS Group, wydawca Prestiżu. Swoje portfolio zaprezentowali Pepper House oraz Range Rover Zdunek – partnerzy wydarzenia. Duże zainteresowanie wzbudził projekt butelki rumu z 24 - karatowego złota, o której opowiadał jej autor prof. ASP Mariusz Waras. Impreza odbyła się w wyjątkowym miejscu jakim jest Mielżyński Wine Bar.

To właśnie miejsce wydarzenia i jego specyfika nadawało dość mocno ton i charakter całej imprezie. Mielżyński Wine Bar to skład win oraz restauracja ulokowana w odrestaurowanej remizie strażackiej na terenie gdańskiej Stoczni Cesarskiej. Stylowe, ale proste i nienachalne wnętrza zachęcają do luźniejszych rozmów i dłuższych nasiadówek, nie tylko towarzyskich, ale i biznesowych. Tak też było tym razem - Mielżyński nie tylko uraczył gości wybornym winem i nieoczywistymi przekąskami, ale i niezobowiązującą atmosferą. Gości witał osobiście właściciel lokalu - Robert Mielżyński, który przy okazji opowiadał o swoim projekcie.

Początek imprezy zdominowały prezentacje partnerów – Pepper House i Range Rover Zdunek. Piotr Zwoliński i Piotr Lewiński, właściciele trójmiejskiej agencji nieruchomości Pepper House opowiadali o jej nieszablonowych projektach jak ekodomy jednorodzinne Oliwkowa Park w Jasieniu, a także o dzieleniu się z klientami oraz deweloperami sumą swoich doświadczeń pomocnych zarówno przy wyborze nieruchomości jak i w prowadzeniu inwestycji. Z kolei Robert Dziobak, dyrektor zarządzający Dealer British Auto Zdunek przywołał emocje i wrażenia, które stanowią DNA Range Rovera, prestiżowej, brytyjskiej marki. Dwa modele samochodów można było podziwiać przed wejściem do restauracji.

Na „Wieczorze DeLuxe” nie zabrakło także bohatera ostatniej okładki „Biznes Prestiżu” – profesora ASP Mariusza Warasa, który zaprezentował projekt butelki z 24 - karatowego złota wykonanej przez niego dla kolumbijskiej marki rumu Dictator. Butelka stała się sławna, po tym jak została kupiona za kwotę 1,5 mln UDS.

Organizator przygotował także upominki dla gości, które ufundowali partnerzy Wieczoru de luxe: Kwiatek Lasu, Marina Beach Gym, Mesmetric, Klinika Marii Van De Zel, Medycyna Estetyczna Anna Butowska, Range Rover Zdunek, Premium Yachting, Mielżyński.