Deo Plaza to unikatowe miejsce w Europie znajdujące się w samym centrum Gdańska - na Wyspie Spichrzów, tuż przy Motławie. Mieszczące się tu apartamenty oferują widok na zabytkowe Stare Miasto, a z ich okien można podziwiać takie historyczne obiekty jak Żurawia, Zieloną Bramę czy Bazylikę Mariacką.
Adres numer 1 w Trójmieście
Narożny penthouse sprzedany przez MO Real Estate to absolutny unikat w skali kraju – dwupoziomowy, znajdujący się na szóstym i siódmym piętrze, na które prowadzi prywatna winda. Łączy ona także wchodzący w skład inwestycji drugi apartament – gościnny lub służbowy – o powierzchni 60 m2, mieszczący się na trzeciej kondygnacji. Obydwie nieruchomości wyróżniają się frontowym widokiem na Motławę, Drogę Królewską i Starówkę. Cały główny apartament o imponującym przeszkleniu okala przestronny taras, na którym można delektować się malowniczymi zachodami słońca w kameralnej, spokojnej atmosferze, gdyż dzięki położeniu nie dociera tu miejski gwar. Do nieruchomości przynależy także jedyny w całej inwestycji prywatny garaż z osobną bramą i siedmioma miejscami postojowymi.
To idealny punkt dla osób, które cenią sobie bezpieczeństwo i intymność, a jednocześnie lubią korzystać z uroków życia. Wyspa Spichrzów słynie z najlepszych restauracyjnych adresów w mieście, wystarczy zjechać na poziom 0, by do nich dotrzeć. Sama Deo Plaza proponuje swoim mieszkańcom wiele udogodnień takich jak basen, strefa wellness & Spa oferujące m.in. masaże, a także czynną całą dobę recepcję oraz ochronę.
Butikowa agencja
Wyjątkowy apartament na szczycie Deo Plaza znalazł się w ofercie kilku agencji. Stawka była nie tyle wysoka, co wręcz rekordowa. Zwycięzcą okazała się MO Real Estate, która po raz pierwszy zaprezentowała apartament klientowi w październiku, by już niedługo potem, bo 14 marca, sfinalizować sprzedaż. Za transakcję odpowiedzialny był właściciel agencji, Tomasz Modzelewski, który kształcił się w zarządzaniu rynkiem inwestycyjnym, a późniejsze doświadczenie zdobywał w bankowości oraz w Poland Sotheby’s.
Kiedy otwierał swój własny biznes, 3,5 roku temu, pragnął, aby zachował on butikowy charakter i tak też się stało. MO Real Estate to zgrany zespół złożony z sześciu agentów, wliczając w to właściciela. Taki kameralny skład sprawia, że wszystkim przyświeca ten sam cel. Przedstawiciele firmy utożsamiają się z nią, a transakcje przeprowadzają wspólnie.
- W mojej koncepcji rozwój agencji nie polega na zwiększaniu liczby osób, które w niej pracują, ale pozyskaniu odpowiedniego profilu klientów, którzy będą właściwie zaopiekowani. Pod tym kątem jesteśmy bardzo szczelną agencją. Punktem wyjścia jest jakość, a nie ilość. Przy zbyt dużej liczbie osób trudniej grać zespołowo, a my bardzo wiele transakcji przeprowadzamy wspólnie. Okazuje się, że przy sześciu agentach jesteśmy w stanie pozyskać ofertę i sprzedać ją w środku – mówi Tomasz Modzelwski.
Agencja specjalizuje się w rynku śródmiejskim. Tomasz Modzelewski szczególnie ceni sobie inwestycję Invest Komfortu - Brabank nad brzegiem Motławy. Od pierwszego etapu jest w jej zarządzie i bardzo dobrze zna całe osiedle, a to dzięki temu m.in. MO Real Estate wyróżnia łatwość w sprzedaży nieruchomości i prowadzeniu transakcji w Śródmieściu. Mają już za sobą wcześniejszą pomyślną sprzedaż największego apartamentu na Śródmieściu (217 m2) w Riverview, a aktualnie są blisko finalizacji innej w Brabanku - tym razem chodzi o 156 m2 na ostatnim piętrze, z przepięknym widokiem frontowym.
Oferta MO Real Estate nieustannie się poszerza i ewoluuje. I tak aktualnie w jej skład wchodzi inny apartament w Deo Plaza za 18 mln zł. Natomiast w drugiej części roku będą dostępne w Brabanku apartamenty frontowe z widokiem na Motławę, które obecnie są wykańczane. Inny atrakcyjny kierunek o bardzo wysokiej jakości to Nowe Kolibki.
- Staramy się skupiać na apartamentach od 1,5 mln zł wzwyż, co gwarantuje najlepszą jakość produktu, a w rezultacie to, co proponujemy naszym klientom, jest przez to spójne – podsumowuje Tomasz Modzelewski. - Wspólny mianownik to właśnie wysoka jakość, niezależnie od tego, czy to styl japandi - czyli nawiązanie do lasów, wyciszenia, do Orłowa i tutejszej morskiej bryzy - jak w Nowych Kolibkach czy też styl typowo miejski jak Rivierview, Deo Plaza oraz Brabank oraz inne śródmiejskie adresy.
Jak mówią przedstawiciele agencji, to styl życia, a więc preferencje i zamiłowania, powinny decydować o wyborze nieruchomości. W ofercie MO Real Estate można znaleźć propozycje na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.
moestate.pl