„Dziaramy dla Dziewczyn!” - Hard Rock Cafe Gdańsk zaprasza na wyjątkowy tattoo walk-in!

Prestiż
wtorek, Październik 1, 2024 - 11:47

12 października w Hard Rock Cafe Gdańsk, sztuka tatuażu połączy się z akcją charytatywną. W ramach światowej kampanii Pinktober, restauracja organizuje wyjątkowe wydarzenie – charytatywny tattoo walk-in pod hasłem „Dziaramy dla Dziewczyn!”. Celem akcji jest wsparcie fundacji „W związku z rakiem” oraz promocja profilaktyki raka piersi.

 

Tego dnia, w godzinach 10-20 w restauracji Hard Rock Cafe Gdańsk, ul. Długi Targ 35/38 swoje umiejętności zaprezentują utalentowani tatuatorzy: TAT Studio Gdańsk, Yahanzo, Master Margarita, Palladinski, Joe’s Tattoo Każdy z nich przygotował specjalne wzory inspirowane kampanią Pinktober, które będą dostępne dla wszystkich chętnych bez wcześniejszych zapisów. Dodatkowo do akcji przyłączyła się Niki Gemz – specjalistka od biżuterii nazębnej oraz Studio Zero Strachu, które wykona tatuaże bez użycia igły! Swoje ceramiczne dzieła na ten cel przeznaczyła Olga Lis z Foxówa Ceramics. Cały dochód z wykonanych tatuaży, biżuterii oraz sprzedaży ceramiki zostanie przekazany na rzecz fundacji „W związku z rakiem”, wspierającej pacjentki onkologiczne. 

"Cieszymy się, że możemy połączyć siły z tak utalentowanymi artystkami. Dzięki ich wsparciu będziemy mogli zebrać środki na rzecz fundacji "W związku z rakiem" i przybliżyć problem nowotworów piersi większej liczbie osób. Mamy nadzieję, że wydarzenie spotka się z dużym zainteresowaniem i wspólnie uda nam się osiągnąć nasz cel." – mówi Dominika Polok, Senior Marketing Manager Hard Rock Cafe Polska. 

W organizację wydarzenia zaangażowały się firmy z branży tatuatorskiej: Ars Tattoo, Master Tattoo, EMKA, El Cartel i LoveInk. Partnerami akcji są również marki Your Kaya, Moya Matcha oraz Ania Kruk. Partnerami medialnymi również są: Anywhere.pl, inksearch.co, tattooartist.pl i zwrotnikraka.pl.

Aby wziąć udział, wystarczy pojawić się 12 października w restauracji Hard Rock Cafe Gdańsk. Szczegółowe informacje o lokalizacjach i godzinach trwania wydarzenia będą dostępne na profilach społecznościowych poszczególnych restauracji Hard Rock Cafe. Przygotowane na walk-in wzory wraz z cenami będą udostępnione przed wydarzeniem. Płatność za tatuaże odbywać się będzie wyłącznie gotówką, bezpośrednio do puszki na rzecz fundacji.

Akcja „Dziaramy dla Dziewczyn!” organizowana jest przez wszystkie lokale marki w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. Informacje dotyczące wydarzenia w każdej z lokalizacji można znaleźć w mediach społecznościowych restauracji.

O kampanii Pinktober

Pinktober to międzynarodowa kampania społeczna, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat raka piersi i zachęcenie kobiet do regularnych badań. W październiku, na całym świecie odbywają się różnego rodzaju wydarzenia, mające na celu wsparcie kobiet walczących z tą chorobą.

O fundacji W związku z rakiem
Od 10 lat wspiera osoby chore na raka i ich najbliższych z całej Polski oraz zajmuje się także edukacją osób zdrowych, prowadzi szkolenia z zakresu psychoonkologii i zdrowego odżywiania. Jako nieliczni specjalizują się w warsztatach z samobadania piersi i jąder na fantomach. Odbiorcami działań edukacyjnych fundacji są również przedsiębiorstwa z całej Polski, niezależnie od branży, a w szeregach fundacji stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i ludzie gotowi do pomocy. Ich misją jest uczynienie świata lepszym miejscem. Chcą inspirować do tego, aby ludzie poczuli, że są odpowiedzialni za swoje zdrowie z jednoczesnym poczuciem zaopiekowania.

Misja: „Towarzyszymy osobom chorym i ich bliskim w diagnozie onkologicznej. Dążymy do tego, aby poprawić  jakość życia w chorobie i niesiemy wiarę na lepsze jutro”.

Wizja: „Pragniemy być Fundacją, która poprzez działania edukacyjne z zakresu profilaktyki nowotworowej zwiększy świadomość społeczeństwa. Wierzymy, że dzięki naszym prospołecznym działaniom każdy z nas poczuje, że jest odpowiedzialny za swoje zdrowie.”

O firmie Hard Rock Cafe®:

Hard Rock Cafe to renomowana międzynarodowa marka gastronomiczno-hotelarska światowej klasy. Prowadzi restauracje na całym świecie, które są odwiedzane każdego roku przez miliony gości. Pierwsza restauracja Hard Rock Cafe została otwarta w 1971 r. w Londynie w Anglii. Od tamtej pory marka rozszerzyła swoją działalność na największe miasta, takie jak m. in. Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż, Sydney. Hard Rock Cafe oferuje niepowtarzalne doznania kulinarne, zobowiązując się do podawania wyłącznie świeżych składników najwyższej jakości. Hard Rock nieustannie modyfikuje swoje menu o dostępne okresowo pozycje, takie jak m. in. burgery, innowacyjne koktajle, aby zadowolić zmieniające się gusta konsumentów