Światowy Dzień Prosecco z marką Mionetto!

Prestiż
czwartek, 01 Sierpień 2024

13 sierpnia cały świat celebruje Światowy Dzień Prosecco. Tak, tak- włoskie bąbelki doczekały się swojego dnia! Gospodarzem polskich obchodów Prosecco Day, jak co roku, będzie firma Henkell Freixenet Polska, lider kategorii „prosecco” w Polsce, mająca w swoim portfolio ulubione prosecco Polaków – Mionetto Prosecco. Co, gdzie i kiedy  będzie się działo?

 

Pomarańczowe szaleństwo z Mionetto

W drugi weekend sierpnia (9-11.08), w kilku miejscach Polski, będą działać Pomarańczowe Strefy Mionetto. Już wiadomo, że włoskiemu dolce vita będzie można dać się porwać m.in. na sopockiej plaży (przy wejściu nr 4, czyli w okolicach znanej restauracji Koliba), gdańskiej Ołowiance, kultowym dla surferów kempingu Solar w Chałupach, a także na Nocnym Targu Towarzyskim w Poznaniu.

Szczegóły znajdują się na dedykowanej obchodom stronie: www.proseccoday.pl

Lider gospodarzem

Gospodarzem obchodów Światowego Dnia Prosecco, który przypada 13 sierpnia, po raz kolejny jest firma Henkell Freixenet Polska, mająca w swoim portfolio ulubione prosecco Polaków. 

Według najnowszych danych firmy NielsenIQ za okres od maja 2023 do kwietnia 2024 roku, marka Mionetto konsekwentnie utrzymuje swoją dominującą pozycję lidera w kategorii „prosecco”. Udziały rynkowe Mionetto wynoszą 24,5% (wartościowo) i 20,4% (ilościowo).

Mionetto Prosecco pochodzi z włoskiego regionu Treviso i wytwarzane jest nieprzerwanie od 1887 roku. Wyróżnia się niezwykle wyrazistym, owocowo-kwiatowym aromatem. To wino praktycznie na każdą okazję. Idealne do owoców morza, ryb, drobiu czy deserów. Doskonałe w roli aperitifu, a także jako baza wielu modnych i pysznych  koktajli. 

Na sklepowych półkach – oprócz klasycznego Mionetto Prosecco – można znaleźć także wersję rosé,  biologico czy Mionetto Alcohol Free 0.0 %. Linię uzupełnia Mionetto Aperitivo, które pozwala na „złożenie” kultowego Spritza ze składników od marki Mionetto.

Chcemy, aby Światowy Dzień Prosecco był pretekstem do zaprezentowania naszego Mionetto nowym konsumentom, ale też by inspirował  miłośników naszej marki do dalszego odkrywania fascynującego świata prosecco. To wino jest esencją luzu i radości życia, dolce vita! Włosi są w tym niedoścignieni. Prosecco Day to idealna okazja, by ich w tym trochę naśladować – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska.