Embro zrobiło buty dla gwiazdy NBA!

prestiz

Co łączy młodych chłopaków z sopockiej firmy Embro z Otto Porterem Jr., gwiazdą koszykarskiej ligi NBA? Buty. Konkretnie Nike Air Jordan IV. To właśnie ten model był bazą do wykonania spersonalizowanego customu dla kolegi klubowego Marcina Gortata.

Co łączy młodych chłopaków z sopockiej firmy Embro z Otto Porterem Jr., gwiazdą koszykarskiej ligi NBA? Buty. Konkretnie Nike Air Jordan IV. To właśnie ten model był bazą do wykonania spersonalizowanego customu dla kolegi klubowego Marcina Gortata.

Akcję zorganizował Sklep Koszykarza, który przy okazji pobytu Otto Portera Jr. w Polsce, wpadł na pomysł podarowania mu oryginalnego prezentu w postaci spersonalizowanych butów. Do projektu zaproszono sopocką firmę Embro – to jedni z najlepszych w Polsce specjalistów od personalizacji i renowacji obuwia.

Bazą były biało – niebieskie „Jordany”. Projektanci Embro podeszli do projektu bardzo ambitnie, chcieli, aby buty wyglądały efektownie, ale nie były przerysowane. Projekt też miał zawierać polski ślad. W efekcie biały kolor został zamieniony na czerwony, jasno niebieski na granatowy, wszystko zgodnie z barwami klubowymi Washington Wizards. Z tyłu butów na pięcie wyhaftowano logo Wizards, zaś z boku na jednym bucie widnieje flaga Polski, na drugim flaga USA.

Buty wręczono koszykarzowi w warszawskim sklepie Kicks Store. Otto Porter Jr był jedną z gwiazd imprezy Marcin Gortat Camp. Jeden z przystanków imprezy odbył się m.in. w Rumi. Cykl sportowych campów zorganizowanych przez polskiego „rodzynka” w NBA zwieńczył mecz charytatywny pomiędzy Gortat Team a drużyną Wojska Polskiego. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów przeznaczony zostanie między innymi na wakacje dla dzieci żołnierzy, którzy polegli na misjach.

Embro to młoda firma, która w ubiegłym roku zdobyła wyróżnienie w konkursie Gdyński Biznesplan. Pomysł na personalizację i renowację obuwia, za którym stoją Bartłomiej Bucholc i Michał Kowalewski, urzekł nie tylko jurorów tego renomowanego konkursu, ale też klientów. W ciągu roku firmie udało się pozyskać wielu klientów, sopocka pracownia tętni życiem niemal 24 godziny na dobę, a w jej portfolio jest współpraca z wieloma polskimi i światowymi markami, takimi jak Adidas, Nike, Converse, Medicine, World Box.