Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego - 24-25 listopada

Kasia Paduch

Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego (BKMS) 24 i 25 listopada już po raz trzeci odbędzie się w Gdańsku. Wydarzenie skoncentrowane będzie na zagadnieniach: Sport, Business, Intelligence. Organizatorami tegorocznej edycji kongresu są: Bałtycki Klaster Przemysłu Czasu Wolnego wraz z Areną Gdańsk.

BKMS skoncentrowany jest wokół poszukiwania praktycznych rozwiązań na zwiększenie zysków, ograniczenia kosztów sprzedaży, a także dotarcia do jak największej grupy odbiorców. To tradycyjne spotkanie charakteryzuje się idealnym dopasowaniem do każdego uczestnika. Przedsiębiorcy, twórcy marek związanych ze sportem, sponsorzy sportu oraz osoby zajmujące się planowaniem i wykonywaniem działań związanych z marketingiem sportowym, wszyscy oni znajdują tutaj coś dla siebie.

Warto dodać, że tegoroczny Kongres będzie uzupełniony I. edycją BKMS EXPO oraz I. edycją Sport in Digital Media Convent (SIDMC).

Prelegentami tegorocznej edycji będą m.in.:
- Zygmunt Berdychowski –  Główny Menadżer Klastra Aktywnej Turystyki.
- Przemysław Miarczyński – żeglarz, zawodnik Sopockiego klubu żeglarskiego ERGO HESTIA SOPOT.
- Grażyna Piotrowska-Oliwa jest członkinią Rady Patronów Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
- Wojciech Szpil jest Prezesem Zarządu Totalizatora Sportowego.
 - Andrzej Trojanowski pełni funkcję Dyrektora Biura Prezydenta Gdańska ds. Sportu.

Szczegółowy program wydarzenia znajduje się tutaj:
http://www.bkms.pl/pl/·-iii.-edycja-(2015)/program/

III. Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego odbędzie się 24 i 25 listopada 2015 r.
na Stadionie Energa Gdańsk.

Cena biletów: 500 zł,  200 zł ulgowy