Gdańsk na mapie HSBC Premier

czwartek, 17 Grudzień 2009

 

Światowy gigant finansowy HSBC Bank otworzył w Gdańsku oddział bankowości osobistej. Gdańsk jest czwartym miastem w Polsce – uznawanej przez HSBC za kraj strategiczny pod względem inwestycji – w którym bank rozwija usługi dla zamożnych i często podróżujących klientów. Od czerwca 2008 roku działają już trzy oddziały w Warszawie i po jednym we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Aby móc skorzystać z oferty HSBC Premier, klienci muszą dysponować kwotą co najmniej 150 tys. zł lub miesięcznymi zarobkami na poziomie co najmniej 12 tys. zł netto. Podpisując umowę z bankiem w Polsce, stają się jednocześnie klientami HSBC Premier w ponad 40 krajach. W każdym z nich mogą otwierać rachunki bankowe w trzech walutach, konta oszczędnościowe, mieć dostęp do lokat, funduszy inwestycyjnych, kart i linii kredytowych. Tym, co wyróżnia HSBC Premier, jest fakt, iż klienci mogą przenieść swoją historię kredytową do kraju, w którym będą akurat przebywać. Dzięki temu uzyskują automatyczny dostęp do wszystkich swoich rachunków i usług, z których korzystają jako klienci HSBC Premier. Dodatkowo, w przypadku np. kradzieży dokumentów lub portfela, mogą zjawić się w dowolnym oddziale HSBC Premier, gdzie otrzymają nie tylko wsparcie ze strony specjalnie przeszkolonych doradców, ale również do 2 tys. dolarów w lokalnej walucie.

— Międzynarodowy, duży biznes jest w Trójmieście w coraz większym wymiarze, a Gdańsk, Gdynia i Sopot należą do najatrakcyjniejszych pod względem inwestycji ośrodków w Polsce. Inwestorzy doceniają przede wszystkim dobry klimat dla biznesu, koncepcje związane z rozwojem miast, możliwości, jakie dają środki unijne oraz obecność światowej skali imprez w tej aglomeracji – tak wybór lokalizacji nowego Centrum HSBC Premier uzasadnił Prestiżowi Raghujit Narula, dyrektor zarządzający ds. bankowości indywidualnej HSBC Bank Polska SA.

W Trójmieście mieszka ponad 9 tysięcy osób płacących najwyższe podatki w Polsce.

- Wobec takich faktów nie mogło nas tutaj zabraknąć. W kręgu naszych zainteresowań jest jednak nie tylko bardzo bogaty klient. Niedługo zaprezentujemy ofertę dla nieco mniej zamożnych przedstawicieli tak zwanej klasy średniej – dodał Raghujit Narula.

Do tej pory z usług bankowości HSBC Premier w Polsce skorzystało 3 tys. klientów. HSBC Bank Polska chce mieć ich w sumie 5 tys. do końca tego roku.

jak