Konferencja Menedżerów Sprzedaży
Grywalizacja, manipulacja w sprzedaży, polityka cenowa – to tylko niektóre tematy Konferencji Menedżerów Sprzedaży, która odbędzie się 18 listopada 2015 r. w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorem konferencji jest gdańska firma Cetus Consulting.
MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to największa w Polsce północnej konferencja przeznaczona dla osób kierujących zespołami handlowymi i doświadczonych handlowców. W latach 2012-14 wzięło w niej udział kilkuset menedżerów sprzedaży i handlowców z całej Polski.18 listopada 2015 r. w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznymodbędzie się IV edycja imprezy. Morfologia Sprzedaży to seria inspiracji związanych ze sprzedażą, komunikacją, zarządzaniem działem sprzedaży, a także dotyczących strategii.
Prelegentami są doświadczeni mówcy, na co dzień trenerzy biznesu, konsultanci, menedżerowie sprzedaży, autorzy znanych książek o tematyce biznesowej. Część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. W bieżącej edycji w tym gronie są: Marek Skała (autor bestsellerów: „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana!”; Jacek Czarnowski (główny organizator konferencji) Grzegorz Filipowicz; Łukasz Grabowski, Maciej Kroenke, Kamil Kozieł, Piotr Płóciennik i Rafał Żak.
Tematyka tegorocznej konferencji to:
- Komunikowanie się i manipulacja w sprzedaży;
- Skuteczne prezentacje biznesowe;
- Projektowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
- Prowadzenie polityki cenowej;
- Obraz sprzedaży w filmach i serialach;
- Zarządzanie aktywnością zespołu handlowego;
- Efektywne zamykanie procesów handlowych;
- Elementy grywalizacji jako niekonwencjonalny sposób na rozwój zespołu sprzedażowego.
W konferencji będzie uczestniczyć około 150 osób najczęściej prezesi i członkowie zarządów, menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych; trenerzy sprzedaży i zarządzania.
Dodatkowo na uczestników czekają liczne wartościowe nagrody w postaci książek, bonów szkoleniowych i coachingowych.
Organizatorem konferencji jest gdańska firma Cetus Consulting będąca franczyzobiorcą Sandler Training. Główny partner merytoryczny konferencji – Sandler Training – jest jedną z największych na świecie organizacji szkoleniowo-doradczych (ponad 250 biur regionalnych w 25 krajach) specjalizującą się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą i kompleksowym wzmacnianiem efektywności zespołów sprzedażowych.