Kronika Prestiżowa
Dzień kobiet z Jimmy Choo
Magazyn
nr
4 (14).
Kwiecień 2011
Kobiety opanowały „White House” w Sopocie. W restauracji zorganizowano wieczór z okazji Dnia Kobiet będący jednocześnie promocją najnowszego zapachu i marki Jimmy Choo. Podczas wieczoru odbył się pokaz filmu o marce i perfumach Jimmmy Choo oraz prezentacja ekskluzywnych marek „Sephory”. Zaproszone panie mogły korzystać z szeregu atrakcji takich jak Live Cooking w wykonaniu kucharzy „White House” oraz porad i pokazów make-up’u „Sephory”.nl

Justyna Zalewska, szefowa agencji ?Bar Pr? i Jakub Sładek, event menager restauracji ?White House?

Od lewej: Natalia Lebiedź, sekretarz redakcji ?Prestiżu?, Justyna Zalewska, szefowa ?Bar Pr?, Aleksandra Staruszkiewicz, kierownik działu reklamy ?Prestiżu?

Od lewej: Natalia Kozłowska i Milena Sakowicz