„Branding & jakość” – pod takim hasłem w Teatrze Szekspirowskim odbyła się inauguracyjna impreza z cyklu Business Networking Event. Są to spotkania oparte na autorskiej formule eventów łączących w sobie sesje open-networkingowe, prelekcje ekspertów i panele dyskusyjne.
Networking, rozumiany jako intuicyjna technika pozyskiwania kontaktów i budowania relacji, istnieje od zawsze. Nie oznacza to jednak, że potrafimy w pełni wykorzystywać jego potencjał. Kluczem jest wymiana doświadczeń i wzajemne uzupełnianie się kompetencji, tak aby każdy mógł wynieść wiedzę i wsparcie od partnerów biznesowych z całego spektrum branż. O taki rodzaj interakcji zabiega m.in. Ireneusz Osiński, prezes Fundacji Na Rzecz Rozwoju Talentów, pełnomocnik zarządu „Pracodawców Pomorza” ds. Relacji Biznesowych.
Podczas spotkania w Teatrze Szekspirowskim goście specjalni prezentowali tzw. case studies najlepiej oddające ich branżowe wyzwania i warsztat pracy. Tadeusz II Piotr Górski, dyrektor strategiczny BrandLIVE, który w portfolio posiada ponad 300 realizacji brandingowych dla największych globalnych marek, opowiedział o procesie budowania marki i komunikacji z klientem, jak również o finansowych korzyściach z kreacji marki i następującej kolejno komercjalizacji.
Dyrektor Hotelgram Polska, Natalia Tyszkiewicz kładła nacisk podczas swojego wystąpienia na znaczeniu nowoczesnych technologii w aspekcie budowania pozytywnego odbioru usług przez klienta końcowego i zwiększenia zysków. Hotelgram to zintegrowany system internetowy do zarządzania hotelami. Służy do pracy recepcyjnej i działań marketingowych, a dostępny jest w ponad 1500 obiektach w Europie.
Jacek Fabijańczuk, prezes zarządu Fax Tax & Accountancy, wiceprezes Arab Gulf Polish Business Club, opowiadał o możliwościach inwestowania w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz o działającym na zasadzie partnerstwa publicznego Arab Gulf Polish Business Club, realizującym projekty dopasowane do potrzeb turystycznych i biznesowych.