Załoga magazynu sportów wodnych W Ślizgu! zajmuje drugie miejsce w swojej grupie po dwóch rundach Biznes Ligi Żeglarskiej. Nasza siostrzana redakcja wynik ten zawdzięcza znakomitej postawie w drugiej rundzie zmagań, w której ustąpiła miejsca tylko faworytom, załodze Sail Service.

To było prawdziwe ściganie, często burta w burtę, na styku przy bojach, a łódki nieraz przechodziły obok siebie na grubość lakieru. Łącznie rozegrano pięć wyścigów. Nasza załoga, w składzie Ola Staruszkiewicz, Marta Blendowska, Michał Stankiewicz, Jakub Jakubowski, Dominik Pietruszewski, regaty rozpoczęła od drugiego miejsca w pierwszym wyścigu. To zaostrzyło apetyty na lepszy wynik niż osiągnęliśmy w rundzie pierwszej, którą skończyliśmy na najniższym
stopniu podium.

Gdy w drugim i trzecim wyścigu przypłynęliśmy tuż za plecami bezkonkurencyjnej załogi Sail Service, wiedzieliśmy, że mamy szansę na historyczny wynik. W czwartym wyścigu niestety popełniliśmy błąd i zostaliśmy zdyskwalifikowani i o drugie miejsce w „generalce” musieliśmy walczyć do samego końca. I powalczyliśmy – dokonaliśmy wręcz niemożliwego, wygraliśmy wyścig pokonując znakomitych rywali z Sail Service.

Po dwóch rundach na prowadzeniu w naszej grupie Sail Service, przed W Ślizgu!, Eurocast, Yacht Club Sopot, Sunreef Yachts i Rowe. W grupie drugiej na prowadzeniu obrońca tytułu mistrza Biznes Ligi Żeglarskiej, zespół D.A.D. – Informer Med., który wyprzedza załogi firm: Atena, Olivia Business Centre, Sosnowski i Nautis Archeo.

Rywalizacja odbywa się w dwóch grupach eliminacyjnych. Załogi ścigają się co dwa tygodnie i zbierają punkty do klasyfikacji generalnej. W wielkim finale, pod koniec września spotkają się po 3 najlepsze załogi z każdej grupy. Cykliczne regaty prowadzone są na jednakowych, wyczynowych jachtach sportowych Delphia 24 OneDesign.

Biznes Liga Żeglarska daje możliwość uczestnictwa w wysokiej klasy, profesjonalnych wyścigach regatowych pomiędzy reprezentantami rozmaitych biznesów, prowadzonych pod okiem czołówki polskich żeglarzy sportowych. Każdy uczestnik może nauczyć się taktyki walki z przeciwnikiem, trymowania żagli oraz technik prowadzenia jachtu. Projekt jest skierowany do biznesu – jako narzędzie do aktywizowania własnych pracowników i budowania atmosfery pracy zespołowej lub jako metoda budowania relacji z klientami w niebanalnym formacie.