Luksusowe katamarany zacumowane przy nabrzeżu Motławy, najdroższe modele samochodów marki Mercedes Benz i Lexus, biżuteria, moda, kosmetyka, alkohole, ekskluzywne apartamenty to tylko niektóre branże obecne na czwartej edycji Pomorskiego Rendez Vous. Impreza organizowana przez stocznię Sunreef Yachts odbyła się wyspie Ołowianka w Gdańsku. Pojawiło się na niej kilkuset gości z Polski i zagranicy, w tym znane osobowości ze świata biznesu, sztuki, kultury, sportu i mediów.
Pomorskie Rendez Vous to festiwal luksusu. Impreza prowadzona przez Oliviera Janiaka i Agnieszkę Woźniak – Starak obfitowała w wiele atrakcji. Do zwiedzania udostępniono gościom cztery luksusowe katamarany wyprodukowane przez Sunreef Yachts, w tym premierowy model Sunreef 80.
To tradycyjna łódź żaglowa połączona z nowoczesnym designem, przeznaczona do wypoczynku na morzu i do długich oceanicznych podróży. Ma 24,4 m długości, 11,5 m szerokości, wyróżnia się przestronnym pokładem słonecznym o powierzchni 54 m2. Centralnie umiejscowiona strefa wypoczynkowa otwiera się szeroko na kokpit i daje dostęp do tarasu na dziobie, oferując panoramiczny widok i niezliczone opcje aranżacji. Ponadto pokazano jacht motorowy Sunreef Power oraz mniejsze katamarany żaglowe serii 60. Wartość jednostek to co najmniej kilka milionów euro. Najdroższy z nich kosztuje około 10 mln €.
Na Pomorskim Rendez-Vous nie mogło zabraknąć luksusowej motoryzacji. W tym roku Lexus reprezentowany był przez dwa najbardziej luksusowe modele w ofercie – limuzynę LS oraz piękne coupe LC500h. Mercedes pokazał limitowaną do 65 sztuk na cały świat Klasę G w wersji G65 AMG Final Edition, mocarnego SUV’a AMG GLC63S oraz model G500 4×4².
Spektakularnie było też na stanowisku firmy Jubitom. Ta pomorska firma jubilerska zaprezentowała m.in. pierścionek z diamentem o wartości 100.000 zł oraz całą gamę zegarków szwajcarskiej manufaktury Carl F. Bucherer. Dużym zainteresowaniem cieszyły się męskie czasomierze z kolekcji Manero i Patravi oraz nowy model z kolekcji Manero wyposażony w komplikację konstrukcji w postaci Tourbillonu. Serca kobiet skradł z kolei model Pathos Desire Limited Edition. Jego koperta wykonana jest z 18-karatowego białego złota, którą dodatkowo zdobi 370 diamentów. Cena wynosi 550 tysięcy złotych.
Zaprezentowano również luksusowe apartamenty w inwestycji Granaria, która realizowana jest na Wyspie Spichrzów. Inspiracją dla nazwy Granaria była dla inwestora łacińska wersja słowa spichlerz – granarium. Projekt zakłada zachowanie pozostałości historycznych spichlerzy, wzbogacając współczesną tkankę o tradycyjne materiały wykorzystywane w zabudowie tego niezwykłego miejsca. Integruje zabytkowe budynki ze współczesną wizją miasta.
Gościom nie zabrakło doskonałych alkoholi, a w tym bąbelków szampana MUMM od firmy Pernod Ricard. O ich podniebienia zadbali - znakomity szef kuchni Witold Iwański, ambasador marki Gaggenau oraz Michał Wiśniewski, szef cukierni Hotelu Haffner i mistrz Polski cukierników. Prezentacji luksusowych dóbr i usług towarzyszyły pokazy mody marek Patrizia Pepe i Max Mara, występ akrobatyczny Mira-Art oraz koncerty gwiazd: Emily Johnsson i KOMBII. Impreza zakończyła się spektakularnym pokazem sztucznych ogni.