Co w sieci piszczy – o tym podczas piątej edycji największego festiwalu dla twórców internetowych dyskutowali najbardziej znani blogerzy, influencerzy i specjaliści od marketingu. Festiwal See Blogers odbył się w Pomorskim Parku Naukowo – Technologicznym w Gdyni.
Wśród 1400 zaproszonych twórców znaleźli się blogerzy, vlogerzy, osoby prowadzące popularne profile na Instagramie, Twitterze, Snapchacie czy Facebooku. Warsztaty i panele dyskusyjne przez 2 lipcowe dni przyciągnęły do parku Naukowo – Technologicznego w Gdyni ponad 2000 odwiedzających. Specjalnie dla nich organizatorzy zaaranżowali formułę 15 minutowych spotkań mniej i bardziej wpływowych influencerów z przedstawicielami różnych marek.
To właśnie dla przedstawicieli firm i marketerów zorganizowano konferencję Marketing Day, podczas której kojarzono ich z twórcami internetowymi. Wydarzenie poprzedziło See Bloggers i zebrało ponad setkę ekspertów oraz praktyków, którzy wspólnie rozmawiali o influencer marketingu. Całość fantastycznie poprowadził Olivier Janiak.
- Ta edycja to również odpowiedź na rozwój video i YouTube. Wiemy, że twórcy chętnie idą w tym kierunku, a my dajemy im możliwość uczenia się od najlepszych. See Bloggers to inspiracja do nowych działań, motywacja i skupienie w jednym czasie fantastycznych twórców – przekonuje Jakub Zając, współorganizator See Bloggers.
Łukasz Jakubiak, Radzka, Fashionelka, Jason Hunt, Renata Kaczoruk, Agnieszka Jastrzębska, Odeta Moro i Agnieszka Hyży – pojawienie się na głównej scenie największych internetowych gwiazd spowodowało, że sale warsztatowe były wypełnione po brzegi, a ich uczestnicy głodni wiedzy chętnie dzielili się doświadczeniami.