Marka otwarta na kobietę nowoczesną i wyjątkową. Nie "krzyczy" awangardą, nie epatuje źle rozumianym "sexy lookiem". Całe kolekcje i poszczególne projekty są pełne wdzięku i klasy. Tak w kilku zdaniach opisać można markę Cocho stworzoną przez projektantkę Olgę Idzik. W gdyńskim butiku firmowym Cocho można już kupić wiosenno – letnią kolekcję tej polskiej marki.
Mały klimatyczny butik przy ul. Kilińskiego 11 w Gdyni. Nietrudno tu trafić, wystarczy skręcić z tłocznej Świętojańskiej i niemal od razu trafiamy do miejsca wyjątkowego, jakże innego od butików w dużych centrach handlowych. W rogu wita nas uśmiechnięta właścicielka, w Cocho przy zakupach doradzi Paniom profesjonalna stylistka i właścicielka Dorota P.
- Cocho to niszowe i limitowane kolekcje, utrzymane w duchu subtelnej, kobiecej wygody. Produkowane w Polsce, z surowców dedykowanych marce i sprowadzanych z Włoch, Hiszpanii i Francji. To gwarancja jakości, klasy i stylu w nieprzesadzonej cenie. Cieszy mnie bardzo fakt, że widzą i doceniają to nasze klientki, które chętnie do nas wracają – mówi Dorota Piasecka, właścicielka salonu Cocho w Gdyni.
Markę Cocho pokochały także gwiazdy. Regularnie w ubraniach zaprojektowanych przez Olgę Idzik „przyłapane” zostają Anna Wendzikowska, Magda Mołek, Anna Jędrzejowska, Maja Popielarska, czy Anna Nowak – Ibisz. Cocho to wyłącznie polska produkcja, nadzorowana w polskich szwalniach, na każdym etapie tworzenia. To propozycja dla kobiet ceniących piękno ubioru, wymagających, otwartych na oryginalność i wygodę jednocześnie.
Kolekcje są ze sobą spójne, poszczególne ubrania i linie modelowe można ze sobą swobodnie łączyć, co daje duże możliwości stylizacyjne. Zobaczcie kilka przykładowych stylizacji opartych na kolekcji wiosna – lato 2017.