PHI CONCEPT to nowa marka Patryka Wojciechowskiego, gdyńskiego projektanta, który zajął drugie miejsce w programie Project Runway. Idea jaka przyświeca projektom nowej marki Patryka Wojciechowskiego to koncepcja złotego podziału, czyli PHI.
PHI jest 21 literą alfabetu greckiego. Pod tym symbolem otrzymujemy odpowiedź o budowie całego świata, od najmniejszych komórek po układy kosmiczne. Po środku tego możemy znaleźć projekty nowej marki sygnowanej nazwiskiem projektanta. Jak mówi Patryk Wojciechowski, PHI CONCEPT to nie moda, to koncept na życie, a ubrania to tylko manifestacja. Manifestacja życia w zgodzie z otaczającą nas naturą, a przede wszystkim z samym sobą.
Tak narodziła się nowa marka, która skierowana jest dla ludzi znających swoją wartość, wykształconych, pozbawionych kompleksów, doceniających swobodę, nie muszących niczego udowadniać. Kolekcje charakteryzuje prosty, wygodny krój, naturalne materiały. Uszyte z zaprojektowanych przez Patryka materiałów, z autorskimi grafikami i ilustracjami. To także niezwykłe połączenie minimalizmu z detalami, które wyróżniają projekty na tle pozostałych. Znajdziemy w nich również subtelne połączenie świata mody ze sztuką.