Jesienią Pomorski Klub Biznesu zaprezentuje opracowaną prze agencję Niepytaj nową strategię, której głównym założeniem jest budowa wizerunku całego regionu w oparciu o lokalnych przedsiębiorców, historię i niepodważalne walory regionu. Zaprezentowane zostanie również nowe logo programu Wybieram Pomorskie. Na początku działalności „Wybieram Pomorskie“ miał być programem regionalnym, promującym produkty wytwarzane w woj. pomorskim. Promocja miała przebiegać wśród mieszkańców i turystów z tego właśnie województwa. Okazało się jednak, że zasięg działań i celów uległ zmianom i został mocno rozszerzony. W tej chwili strategia zakłada mocną promocję atutów regionu, lokalnych produktów i usług w całym kraju oraz budowę silnych więzi z konsumentem lokalnym. Kolejnym krokiem będzie kampania reklamowa skierowana do mieszkańców regionu i reszty kraju. - Jako członkowie Pomorskiego Klubu Biznesu oceniamy potencjał regionu jako bardzo duży, wręcz ogromny. Pojemność samego programu wydaje nam się wyjątkowa i niespotykana, ale skuteczność samych działań będzie zależała od intensywności kampanii, a także nastawienia jej odbiorców i uczestników. Myślę, że konieczność takich działań jest wymuszona dwoma ważnymi aspektami. Pierwszy to brak jednolitej tożsamości regionu i jego mieszkańców. Drugi to działania innych regionów na podobnym polu, które są bardzo modnym trendem od kilku lat w Polsce, a które przyszły do nas z Europy zachodniej – mówi Robert Koślicki, Prezes Zarządu Pomorskiego Klubu Biznesu. Członkowie zarządu są świadomi, że stają przed nimi niebagatelne wyzwania i trudności, takie jak pogodzenie interesów wielu grup. Już dziś można zauważyć, że trudno jest zunifikować tak rozległy kulturowo region, połączyć to z różnorodnością interesów gmin, producentów, mieszkańców. Program „Wybieram Pomorskie“ jest początkiem żmudnej pracy u podstaw. Jego organizatorzy liczą na duże poparcie społeczne. W końcu chodzi o reklamowanie „własnego gniazda ”. Pomorski Klub Biznesu to grupa młodych przedsiębiorców z dobrą energią, która spotyka się z ogromnym zainteresowaniem wśród lokalnych firm. W programie „Wybieram Pomorskie“ udział już biorą: Browar Amber, Cafe Ferber, iQuelle Sp. z o.o., Laguna Sp. z o.o., Piekarnia Szydłowski, AD-Vision Sp. c., Ekran Marcin Jan Wilski, Led - Art Sp. z o.o., Luna - Art S.C. Friedberg M., Gajdus P., Media - Led Sp. z o.o., NEOlight S.C. Jarosław Kupis, Michał Łukasiewicz, Next Board Sp. z o.o., PERFECT Konsulting, Point Inwestycje, Yellow Point. Partnerami programu są: Marszałek Województwa Pomorskiego, Prezydent Miasta Gdańska Prezydent Miasta Gdyni, Prezydent Miasta Sopotu, Gmina Kosakowo, Gmina Władysławowo i Gmina Sierakowie.
Wiceprezes zarządu Pomorskiego Klubu Biznesu Marcin Suchocki (w środku) i burmistrz Władysławowa Adam Drzeżdżon (z prawej)