Jesteśmy u progu sezonu na imprezy plenerowe, pikniki firmowe, wesela, uroczystości rodzinne i garden party. O tym jak je planować i przygotować opowiadają Anna Opiela i Amelia Szaposznikow, właścicielki firmy eventowej Party Premium.
Jaką poradę czy też przepis na udaną imprezę mogłyby panie przekazać naszym czytelnikom?
Najważniejsze jest odpowiednie zaplanowanie całej imprezy. Jak wiadomo – dobry plan to podstawa. Należy więc określić cel imprezy, liczbę osób, która będzie w niej uczestniczyć i miejsce, w którym dana uroczystość się odbędzie.
Ile czasu zajmuje przygotowanie takiej imprezy?
To zależy od rodzaju i rozmachu całego przedsięwzięcia. Pamiętajmy, że czeka nas dużo różnych zajęć – od rezerwacji miejsca, a potem jego potwierdzenia, po liczne umowy z partnerami, które się z tym wiążą. Trzeba też opracować scenariusz imprezy, wysłać zaproszenia, czekać na potwierdzenia. Kolejna rzecz – należy zapewnić gościom określone atrakcje, zapewnić noclegi, przygotować odpowiedni wystrój sali, treść przemówień, toastów, a nawet drobne upominki, które będą nawiązywały do charakteru imprezy. Jak widać na tego typu przedsięwzięcie składa się wiele szczegółów, czasami trudnych do przewidzenia.
Dużo tego, łatwo się pogubić...
Dokładnie, dlatego też w przypadku ważnej uroczystości warto powierzyć organizację profesjonalistom. Jakkolwiek dla osób, które chcą spróbować swoich sił w samodzielnej organizacji wydarzenia, dysponujemy największą w Trójmieście wypożyczalnią sprzętu niezbędnego do zorganizowania większego przyjęcia czy imprezy. Posiadamy namioty, stoły bankietowe, krzesła, obrusy, pokrowce, stoliki koktajlowe, hokery, sofy i fotele na lounge czy koktajl party. Życząc wielu udanych imprez zakończonych sukcesem, zapraszamy do kontaktu.
Ania Opiela i Amelia Szaposznikow