Rozmowy Biznesu Pomorza
Wracają z mocnym tematem
Rozmowy Biznesu Pomorza
Wracają z mocnym tematem

Praca zdalna – wybawienie czy pułapka? To właśnie ten temat rozpalił dyskusję podczas najnowszego spotkania z cyklu „Rozmowy Biznesu Pomorza”, które 12 maja wypełniło eleganckie wnętrza hotelu Sheraton Sopot żywą wymianą poglądów i gorącymi networkingowymi rozmowami. Inicjatywa MS Group niezmiennie przyciąga liderów pomorskiego biznesu, dając przestrzeń nie tylko do merytorycznych debat, ale też do zacieśniania relacji i poznawania partnerów, którzy – jak Taras Factory, Euro-Car czy Centrum Handlowe Klif z marką Berg’s – nadają tym spotkaniom unikalny charakter.
Cykliczne „Rozmowy Biznesu Pomorza” zdążyły już na dobre zadomowić się w trójmiejskim kalendarzu. To nieformalne, a przy tym merytoryczne spotkania, które ściągają w jedno miejsce przedsiębiorców, liderów opinii i ekspertów z różnych branż. Liczy się tu nie tylko networking przy kieliszku prosecco, ale przede wszystkim konkret – inspirujące rozmowy, wymiana doświadczeń i tematy, które naprawdę rezonują z pomorskim biznesem.
Praca zdalna czy biurowa? – debata, która poruszyła uczestników
Ostatnia debata z cyklu przyniosła ożywioną wymianę poglądów na temat zmieniających się realiów zatrudnienia. Czy praca zdalna to już nowa norma, czy chwilowy eksperyment? A może hybrydowy model to złoty środek? Jak pokazuje raport Ernst & Young, aż 88% firm w Polsce zdecydowało się na któryś z wariantów pracy zdalnej, a obecnie 2,7 mln osób – czyli 10% zatrudnionych – wykonuje swoje obowiązki poza biurem. Jednocześnie wiele organizacji wskazuje pracę stacjonarną jako kluczowy element budowania kultury firmy i efektywnego onboardingu. To właśnie ten temat redakcja „Biznesu Pomorza” – kwartalnika wspierającego rozwój regionalnej przedsiębiorczości – uczyniła osią tegorocznej debaty.
Do rozmowy prowadzonej przez Krzysztofa Króla, właściciela agencji PR Ultra Relations, zaproszono: Katarzynę Kisielewską, CEO Alfa Forwarding, wykładowczynię WSB Gdańsk; Mariolę Rogóż, dyrektor Centrum Handlowego Klif w Gdyni (Cushman & Wakefield); Tomasza Kloskowskiego, prezesa Portu Lotniczego Gdańsk; Bogusława Wieczorka, pełnomocnika zarządu Olivia Centre i komentatora gospodarczego.
Jak podkreślił Michał Stankiewicz, prezes MS Group i redaktor naczelny magazynu „Biznes Pomorza”, celem „Rozmów” jest wywoływanie refleksji i dialogu. Temat pracy – w jej różnych odsłonach – dotyka każdego z nas, dlatego tak wiele emocji wzbudzał nie tylko na scenie, ale również w kuluarach i późniejszych rozmowach.
Magazyn z misją
Podczas wydarzenia Michał Stankiewicz zaprezentował nową odsłonę magazynu „Biznes Pomorza” i opowiedział o jego rebrandingu. Nowa nazwa kwartalnika kładzie przede wszystkim nacisk na lokalną tożsamość i zasięg, a także akcentuje jego rolę we wspieraniu regionu. Obszary tematyczne poruszane na jego łamach związane są z lokalnymi partnerstwami, regionalnymi wydarzeniami i rozwojem Pomorza, który to magazyn komunikacyjnie wzmacnia, angażując się w lokalną gospodarkę, budując więź z pomorską społecznością i biznesem. „Biznes Pomorza” realizuje misję dziennikarską polegającą na dostarczaniu czytelnikom rzetelnego komentarza na temat aktualnych zjawisk przy jednoczesnym obiektywnym i krytycznym podejściu do sfery publicznej. Magazyn dociera bezpośrednio na biurka 800 właścicieli i dyrektorów firm z Pomorza.





