Kronika Prestiżowa

Tylko dla mężczyzn

prestiz
Magazyn
  nr 5 (15). 
Maj 2011

Najbardziej luksusowe modele Audi, prezentacja zegarków marki Maurice Lacroix, gadżetów Apple i pokaz możliwości audiowizualnych firmy „Bang&Olufsen” – takie atrakcje czekały na gości imprezy „All4Men”. Wydarzenie, które odbyło się w sopockiej restauracji „White House” zapoczątkowała, cykl męskich wieczorów z najlepszymi markami świata.    jj

Od lewej: Marcin Suchocki, właściciel kancelarii finansowej ?Tritum?, dobrze wyglądał w luksusowym Audi A7

Od lewej: Michał Linke, szef marketingu marki Emanuel Berg, Łukasz Józefowicz, firma ?Efect Doradztwo Finansowe?, Przemysław Stańczuk, właściciel restauracji ?White House?

Od lewej: Patryk Stańczak, kierownik salonu ?Ispot? w Galerii Bałtyckiej, Włodzimierz Groblewski, trójmiejski diler Audi i VW

Norbert Nagel, właściciel salonu jubilerskiego ?N.Nagel? w CH Klif

Na pierwszym planie Rafał Pudyszak, dyrektor firmy ?Asesoria?

Od lewej: Anna Stęporowska i Ola Ciszewska, ambasadorki ?White House?

Bartłomiej Matusewicz z firmy ?Bang&Olufsen?