Kronika Prestiżowa

Wieczór z Jasiem Wędrowniczkiem

prestiz
Magazyn
  nr 12 (11). 
Grudzień 2010

To była fascynująca podróż do XIX wiecznej Szkocji ze szklaneczką szlachetnej whisky w dłoni. Pomorski Klub Biznesu na kolejne spotkanie towarzyskie zaprosił Lecha Filipowicza, brand ambasadora marki Johnnie Walker. Była to również znakomita okazja do poznania historii whisky i do skosztowania jej kilku odmian, w tym najszlachetniejszej Blue Label.                       jj

Notariusz Marcin Rydzkowski

Od lewej: Andrzej Kowalewski, właściciel firmy Consilia, Michał Linke, marketing menadżer firmy Kent sp. z o.o., Tomasz Bastian, właściciel firmy T-Com, Marcin Wilski, dyrektor ds. organizacyjnych i marketingu WKKS sp. z o.o.

Od lewej: Małgorzata Kołakowska, Marcin Kołakowski, dyrektor ds. Rozwoju Sieci MSP Meritum Banku, mecenas Antoni Koprowski, Eugeniusz Biłyj z firmy Tritum Group

Lech Filipowicz, brand ambasador marki Johnnie Walker i mecenas Elżbieta Bruska-Drożdż

Mecenas Andrzej Stankiewicz, wiceprezes Pomorskiego Klubu Biznesu z małżonką