Klif Fashion Friday Night 2018 - Modowy wieczór z gwiazdami

Aneta Kręglicka, Lidia Kalita, Beata Tadla - te nazwiska królowały na Klif Fashion Friday Night 2018. W Gdyni odbyła się pierwsza edycja tego modowego eventu. Organizatorem była firma Prestiż Trójmiasto, która przy współpracy z Galerią Klif przemieniła centrum handlowe w prawdziwy wybieg mody. 

Na specjalnie zaaranżowanym wybiegu, umieszczonym na dwóch poziomach galerii swoje najnowsze kolekcje zaprezentowały uznane marki segmentu premium, dostępne na co dzień w Klifie. Pokazy rozpoczęła włoska marka Patrizia Pepe, a po niej pojawiły się kolejno - marki PINKO, moda męska w wykonaniu Emanuel Berg oraz kobiece stylizacje polskiej firmy Patrizia Aryton. Męską modę m.in. z kolekcji Pierre Cardin, Navigare, Joop i Tommy Hilfinger Tailored pokazała firma Bell, a ekskluzywne marki sportowe salon S'portofino. Buty do pokazów użyczały firmy Venezia i Primamoda. W pokazach finałowych goście podziwiali kolekcję Roberta Kupisza na lato 2019 oraz eleganckie stylizacje Lidii Kality, która osobiście pojawiła się na pokazach. Reżyserią pokazów zajął się Michał Starost.

Miss Świata i bizneswoman

Gościem specjalnym Klif Fashion Friday Night była Aneta Kręglicka, Miss Świata 1989, modelka, projektantka, bizneswoman, ambasadorka wielu prestiżowych marek i ikona stylu. W rozmowie z prowadzącą imprezę – Beatą Tadlą, znaną dziennikarką telewizyjną, opowiadała o swoich planach zawodowych, projektowaniu, metodach na zdrowy wygląd, a także rodzinnym Trójmieście. 

- Trójmiasto mam głęboko w sercu, mimo że nie mieszkam już na stałe w Gdańsku. W sercu mam obecnie również modę, gdyż podjęłam się projektowania odzieży wraz z marką L’AF – opowiadała Aneta Kręglicka. - Planując moją pierwszą kolekcję, myślałam o potrzebach współczesnej kobiety. O to w jaki sposób chciałaby się wyrazić i co pragnie zakomunikować przez ubiór. Jestem kobietą żyjącą w harmonii ze sobą i światem. Doskonale wiem czego chcę. Od siebie, od innych i od życia. Chcę jakości. Nie godzę się na półśrodki. Wszystko musi ze sobą współgrać. Tak podchodzę do życia, taka jest też filozofia mojej kolekcji.

Na scenie, z krótkim wykładem, pojawiła się Agnieszka Smektała, ekspertka budowania marki, założycielka firmy inzpirea.com, a wcześniej członek zespołu LVMH – Louis Vuitton, Moet, Hennessy. W swoim wykładzie jasno dała do zrozumienia, że skończyły się czasy nudy w modzie. Trendy luksusowych marek zmieniają się. Przestają być niedostępne, wychodzą naprzeciw konsumentowi. 

- Dzisiaj marki luksusowe muszą podejmować ryzyko. Jak mówi prezes Gucci, skończyły się już czasy nudnych marek. Branża mody miała przez pewien czas stagnację, gdyż marki chciały być poprawne, trafiać w gusta wszystkich i przez to grały bezpiecznie. Te czasy się jednak skończyły. Kupujący chce zapłacić za uczucia i emocje. Nic więc dziwnego, że kreatywność i odwaga mają szansę stać się kluczem do sukcesu - mówiła Agnieszka Smektała.

Zakupy z atrakcjami

Tego wieczoru na zaproszonych gości czekały też specjalnie przygotowane oferty i atrakcyjne rabaty na zakupy – salony i butiki otwarte były do późnych godzin wieczornych, a w zakupach doradzali trójmiejscy styliści. Zmęczeni zakupami mogli odpocząć przy kieliszku pysznego Mionetto Prosecco firmy Henkell&Co. W przerwach między pokazami, odbywały się prezentacje trendów w makijażu przygotowane przez markę Douglas. Wizażyści zaprezentowali lookbook na czas karnawału – będzie królował kolor, intensywny i energetyczny. Nadchodzący sezon będzie obfitował w brokat noszony na powiekach od rana do nocy. Przegląd najmodniejszych fryzur, w sezonie jesień-zima 2018/2019 zaprezentowała Dorota Piłat- Jakimczyk, mistrzyni świata w stylingu&cut. Udowodniła, że modna fryzura, to przede wszystkim naturalnie układające się włosy. Dominowały modne cięcia typu pixie cut, boby i twarzowe grzywki.

Wśród partnerów wydarzenia były też salony Max&Co. Gdynia, Campione Store Gdynia, Optical Christex, JMB Design Home – wszystkie mieszczące się w Galerii Klif. Podczas imprezy swoje samochody pokazała też japońska marka samochodowa Infiniti. Tuż przy wybiegu przez cały wieczór błyszczał ekskluzywny model tej marki - Infiniti Q60. W centralnej części galerii firma Taras Factory Kontraktor zaprezentowała gościom sposób na relaks i odpoczynek w postaci spa Softub. Partnerem wieczoru był też sopocki Hotel Haffner i gdyńska restauracja Tłusta Kaczka, która zadbała o podniebienia wszystkich uczestników. Klif Fashion Friday Night był niewątpliwie wydarzeniem towarzyskim, ale i kulturalnym. Na piętrze galerii można było podziwiać najnowsze obrazy sopockiej malarki
Alicji Domańskiej. 

Organizatorami wydarzenia byli: Prestiż Trójmiasto sp. z o.o. wydawca magazynów Prestiż Magazyn Trójmiejski i W Ślizgu!, producent eventów Sopot Wave i 3 City Tennis Cup oraz
Galeria Klif.