W dniach 17- 18 czerwca, w Warszawie, na zaproszenie firmy Starwood Hotels & Resorts. Worldwide, Inc. odbyła się kolejna, piąta edycja wydarzenia prasowego Media Day. Podczas dwudniowego spotkania, zaproszeni przedstwaiciele mediów mieli okazję zobaczyć wygodne, spełniające najwyższe międzynarodowe standardy wnętrza oraz przeżyć fantastyczną podróż kulinarną w hotelach Sheraton, Westin oraz Bristol Hotel, których właścicielem, operatorem i franczyzobiorcą jest firma Starwood Hotels.

Idealnie zlokalizowany, w samym sercu miasta, przy Placu Trzech Krzyrzy Hotel Sheraton może poszczycić się restauracją InAzia. Tam każdy miłośnik sztuki stołu odnajdzie  wyjątkowe i bardzo osobiste przeżycie kulinarne, które wzmocnią wnętrza inspirowane współczesnym azjatyckim designem. Kwintesencją doznań kulinarnych są niezwykłe kompozycje stworzone przez szefa kuchni Marcina Sasina. Menu restauracji kusi  wykwintnymi potrawami południowo-wschodniej Azji, a zwłaszcza zapachami i smakami Tajlandii, Wietnamu, Singapuru, Chin i Indonezji.

Miejsce, które fascynuje elegancją, wyznacza trendy we wzornictwie, zachwyca i inspiruje elity oraz artystów do spotkań i dyskusji o sztuce, to założony przez  Ignacego Paderewskiego Hotel Bristol. Przez lata Hotel Bristol miał zaszczyt gościć najwybitniejsze osobistości świata – przedstawicieli rodów królewskich, czołowych polityków, wielkich kompozytorów oraz artystów co niewątpliwie sprawiło, że czuć jest historię tego miejsca nie tylko w jego wnętrzach. Ponad to każdy koneser dobrej kuchni może w pełni usatysfakcjonować swoje podniebienie  w eleganckiej resturacji Marconi lub delektować się świeżo parzoną kawą i znakomitym deserem w Cafe Bristol.

Podczas spotkania Media Day niewątpliwie, przede wszystkim swoją architekturą, wyróżniał się The Westin Warsaw Hotel. Posiada on najszybszą w mieście, podświetlaną, panoramiczną windę,
z której rozpościera się fantastyczny widok na biznesowe i finansowe centrum stolicy. W hotelu znajduje się jedna z najlepszych restauracji typu fusion w mieście. Odbyły się w niej warszaty kulinarne, podczas których przedstawiciele  mediów mieli okazję stworzyć unikalne, kreatywne kompozycje smakowe serwowane w menu restauracji.