Food Interactive Days

środa, 06 luty 2019
Miejsce: AMBER EXPO

Wyobraźmy sobie miejsce, które łączy spotkania w formie warsztatów, przestrzeń barową idealną do networkingu oraz ekspozycję targową. Do tego dodajmy jeszcze dwa dni rozmów z profesjonalistami z branży HoReCa, spotkania z gośćmi specjalnymi oraz ogromną dawkę wiedzy. Łącząc te wszystkie elementy otrzymamy pełen obraz nowego wydarzenia na gastronomicznej mapie Polski – Food Interactive Days (6-7 lutego 2019 w AmberExpo, Gdańsk).

Nowy event powstał z potrzeby zmian. Przez ostatnie osiem lat organizowaliśmy w Gdańsku Targi FOOD-to-GO. W pewnym momencie poczuliśmy, że chcąc dotrzeć do nowych grup odbiorców, musimy urozmaić formułę. Podstawą naszego działania jest doświadczenie zdobyte podczas organizacji targów na Pomorzu, jak i Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA w Krakowie, które od ponad 26 lat są liderem wśród gastronomicznych wydarzeń na południu kraju. W czasie naszych licznych spotkań z pomorskimi restauratorami dostrzegliśmy, że szukają oni rozwiązania problemów w dwóch kluczowych obszarach: jak zatrzymać pracownika w restauracji oraz jakie działania podjąć, aby wypromować restaurację. W trakcie opracowywania strategii eventu, postawiliśmy sobie za cel znaleźć ekspertów, którzy przybliżą naszym gościom rozwiązania. – mówi Paulina Polewka, Project Manager.

BAR 4.0 Challenge

Jedną z atrakcji będzie BAR 4.0 Challenge. To połączenie świata barmańskiego ze światem kulinarnym. Skoncentrujemy się na pairingu napojów z daniem oraz na wspólnej wymianie zdań na temat smaków, aromatów potraw, technik kulinarnych pomocnych w budowaniu karty koktajli. Dodatkowym elementem tego wydarzenia będzie prezentacja mistrzów barmaństwa i topowych szefów kuchni
z północy i południa Polski. Zmierzą się oni w rywalizacji, która z całą pewnością zrobi wrażenie na najbardziej wymagających widzach.

Warsztaty fotografii kulinarnej

Kto z nas nie „je oczami”? W czasach Instagrama zanim zdecydujemy się odwiedzić daną restaurację, sprawdzamy jej profil. Często sukces tkwi w pięknych zdjęciach, które przyciągają uwagę. Choć większość z nas bez problemu może wykonać zdjęcie swoim smartfonem, to mimo wszystko nie można zapomnieć, iż w fotografii bardzo ważna jest kompozycja i światło. Pomijając tak ważne elementy stracimy efekt i nawet najmodniejsze filtry nam nie pomogą. Podczas Food Interactive Days będzie możliwość udziału w warsztatach fotografii kulinarnej, które poprowadzi Kasia Fiszer
z FOOD&LIGHT, która na co dzień pracuje dla branży spożywczej i wydawniczej, oferując stylizowane fotografie żywności.

Jak zmotywować i zatrzymać pracowników w firmie?

Problemem „braku rąk do pracy” w branży gastronomicznej jest powszechnie znany. Częste rotacje pracowników sprawiają, że zespół nieustannie się zmienia a to nie wpływa korzystnie na atmosferę
w danym punkcie gastronomicznym. Jak temu zaradzić? Na to pytanie postarają się odpowiedzieć zaproszeni eksperci, m.in.: Małgorzata Bednarz z MWM PARTNERS.

Business Matchmaking

Ciekawie zapowiada się również program Business Matchmaking. To system umawiania spotkań między Wystawcami a Gośćmi wydarzenia. W jednym miejscu i czasie spotkają się producenci
z restauratorami, którzy poszukują na rynku najciekawszych ofert. Osoby zainteresowane mogą przesłać swoje zgłoszenie poprzez stronę www.foodinteractivedays.pl. Wszystko to odbędzie się we wzorcowej restauracji przygotowanej specjalnie na tę okazję.

Co jeszcze czeka na gości Food Interactive Days? Zachęcamy do śledzenia strony www.foodinteractivedays.pl