Modowy webinar PPNT i CDG

Już 4 listopada, w ramach cyklu wydarzeń poświęconych branży modowej, Dorota Cząstka porozmawia z Moniką Kapłan, specjalistką marketingu modowego, o tym, jak zaprojektować wyjście z kryzysu. Modowy webinaria organizowany przez Centrum Designu Gdynia i PPNT ruszy o godzinie 17:00. Jako patron medialny wydarzenia serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!


28 Październik 2020

Podczas rozmowy zorganizowanej przez CDG i PNNT – oczywiście z racji na obecną sytuacje na świcie w formie internetowego webinaria – goście zastanowią się nad tym, jak możemy zarządzać kryzysem w branży odzieżowej, modowej… i nie tylko! Czy dostosowując się do nowej sytuacji możemy, przekuć to, co wydawało się problemem, w szansę na odnalezienie nowych ścieżek rozwoju? Jakie wnioski wyciągnąć na przyszłość? Czy jesteśmy w stanie przewidzieć, jak będzie wyglądać branża za kilka miesięcy? Czy w nowej rzeczywistości działania marketingowe powinny być zredefiniowane? 

Wydarzenie jest częścią cyklu organizowanego nieustannie od 2014 roku przez PNNT Gdynia i CDG. Celem cyklu jest informowanie o tym, czym jest odpowiedzialny design oraz jaką rolę pełnią projektanci we wdrażaniu etycznych postaw w przemyśle modowym. 

– Podczas wykładów i dyskusji panelowych chcemy przekazać konkretne przykłady i metody, jak wpływać na pozytywne zmiany w przemyśle odzieżowym zarówno jako twórca, jak i konsument – tłumaczą organizatorzy. 

Goście wydarzenia

Rozmowę poprowadzą dwie inspirujące kobiety:

Dorota Cząstka - ekonomistka z wykształcenia, na co dzień prezeska studia kreatywnego Hiday. Na swoim koncie ma kilkuletnią współpracę zarówno z największymi galeriami handlowymi, takimi jak Galeria Bałtycka czy Galeria Kaskada, jak i mniejszymi markami, jak gdyńska marka torebek Mana Mana. Organizatorka i pomysłodawczyni projektu Gdynia Kreatywna organizowanego wspólnie z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości oraz Projektu Moda, który tworzy wspólnie z PPNT Gdynia i Centrum Designu Gdynia.

Monika Kapłan - specjalistka marketingu mody, właścicielka marki jogowo-modowej This Is Commitment. Przez trzy lata pełniła funkcję Global Marketing Director marki Reserved, należącej do grupy LPP. Odpowiadała za działania marketingowe w 24 krajach, nadzorowała wejście marki na londyński Oxford Street, współtworzyła kampanie z udziałem międzynarodowych gwiazd świata mody takich jak Kate Moss, Cindy Crawford, Kendall Jenner czy Małgosia Bela. Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu marek: Sinsay, Mohito, House, Cropp. Była prezeską Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in Medicine, 5.10.15., Answear.com, Diverse. Od tego roku pełni również funkcję doradczyni Zarządu Grupy CCC w obszarze strategii marketingowej dla CCC i Gino Rossi.

Modowy Webinar CDG i PPNT

data: 4 listopada 2020
godz.: 17:00 – 18:00

Zarejestruj się na wydarzenie.

organizator: PPNT Gdynia | Centrum Designu 
partner: Hiday
patroni medialni: Fashion Revolution Polska, Prestiż Magazyn Trójmiejski, Linia