METROPOLITAN INVESTMENT STAWIA NA ROZWÓJ WŁASNEGO BRANDU

Posiadanie silnego i rozpoznawalnego brandu obiektów handlowych przynosi korzyści w relacji z klientem i najemcą, a inwestorom zapewnia wysokie zyski. Metropolitan Investment od ponad dwóch lat dynamicznie rozwija własny brand obiektów handlowych - Metro. Format dostosowany do potrzeb rynku i doskonała lokalizacja to tylko niektóre z jego wyróżników.  

Metropolitan Investment to spółka inwestycyjno-deweloperska, która specjalizuje się w realizacji projektów komercyjnych dla klientów indywidualnych. Projekty komercyjne realizowane są pod brandem Metro, w ramach którego firma rozwija cztery typy nieruchomości, w skład których wchodzą: Galeria Metro (czyli centra handlowe), Metro Park (formaty typu retail park), Metro Outlet (projekty outletowe) oraz Metro Retail (obiekty handlowo-usługowe w atrakcyjnych lokalizacjach). 

BRAND METRO NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH

Siłę brandu „Metro” tworzy zespół specjalistów Metropolitan Investment, który umożliwia kompleksową realizację projektów, uwzględniającą projektowanie, budowę i komercjalizację projektów nieruchomościowych na rynku profesjonalnym. Dokładna analiza lokalnego rynku, w tym wskaźników dotyczących m.in. nasycenia powierzchnią handlową, siły nabywczej i otoczenia konkurencyjnego, a także dobór najemców, zapewnia bezpieczeństwo projektu i możliwość oszacowania długoterminowych zysków. 

Kluczowymi zaletami brandu Metro, które przesądzają o powodzeniu projektów jest przede wszystkim koncept dopasowany odpowiednio do potrzeb lokalnego rynku, dobór strategicznej lokalizacji, współpraca z największymi i sprawdzonymi najemcami, a także profesjonalne zarządzanie obiektem.

- Dzięki naszym kompleksowym analizom i znajomości trendów jesteśmy w stanie w dużym stopniu określić, jaki koncept sprawdzi się w danej lokalizacji, a następnie zrealizować tam format, który idealnie odpowie na potrzeby konsumentów. Badanie m.in. nasycenia rynku i potencjału inwestycyjnego, a także dobór strategicznej lokalizacji mają znaczenie dla powodzenia inwestycji, w tym wyeliminowania ryzyka i realizacji projektu, który znajdzie się w okolicy przyszłych grup klientów mówi Łukasz Śliwa, Dyrektor Biura Ekspansji i Rozwoju Metropolitan Investment S.A. 

KLUCZ DO SUKCESU

Nowoczesne obiekty, które powstają w ramach brandu Metro, uwzględniają aktualne trendy w zakresie nieruchomości handlowych. Większe formaty budowane przez Metropolitan Investment mają stać się nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią spędzania wolnego czasu. Centra handlowe z portfolio Metro są projektowane w ten sposób, aby udział rozrywki, strefy spotkań i sportu stanowił w nich około 20 proc. powierzchni. Takie podejście to klucz do sukcesu inwestycji, dzięki któremu współczesny konsument odwiedza galerię już nie tylko w celach zakupowych, ale także rozrywkowych i rekreacyjnych.

W ramach brandu Metro rozwijana jest także nowa identyfikacja wizualna obiektów uwzględniająca m.in. innowacyjne technologie oświetleniowe dostarczane przez dynamicznie rozwijającą się firmę Bright Lights Sp. z o.o. Dodatkowe wartości realizowane w ramach brandu mają sprawić, że każda wizyta w obiektach Metro będzie dla konsumenta nowym doświadczeniem. 

SPRAWDZONY MODEL 

Model biznesowy jaki oferuje Metropolitan Investment to sprawdzone rozwiązanie, które oprócz kompleksowej realizacji inwestycji zakłada także profesjonalne zarządzanie obiektem. Jest ono najistotniejszym elementem funkcjonowania inwestycji, niezależnie od rodzaju nieruchomości i decyduje o jej sukcesie oraz podniesieniu jej wartości rynkowej. Wsparciem są zintegrowane działania marketingowe i PR. 

Spółka stale poszerza skalę swojego biznesu, dynamicznie realizując kolejne projekty. W ciągu dwóch lat działalności Metropolitan Investment zrealizował w ramach brandu Metro 9 projektów o łącznej powierzchni ponad 16 500 mkw. GLA. Z powodzeniem działają już Metro Parki w Wiśle i Białej Podlaskiej oraz obiekty handlowo-usługowe w Warszawie, Maszewie i Grodzisku Mazowieckim. Obecnie w trakcie realizacji znajduje się blisko 20 kolejnych obiektów zlokalizowanych w całej Polsce, które według planów zostaną uruchomione w ciągu najbliższych 2-3 lat. 

 

Metropolitan Investment S.A.

Centrala Warszawa | ul. Grzybowska 5A | 00-132 Warszawa | +48 535 50 10 20

Oddział Gdańsk | al. Grunwaldzka 103A | 80-244 Gdańsk | +48 535 80 80 40

Oddział Poznań | ul. Święty Marcin 24 | 61-805 Poznań | +48 535 80 50 80

Oddział Kraków | ul. Ogrodowa 8 | 91-065 Łódź  | +48 535 80 90 90

Oddział Łódź | al. Pokoju 1 | 31-548 Kraków | +48 535 50 70 70

Oddział Wrocław | ul. Grabarska 1 | 50-079 Wrocław | +48 535 80 60 60

 

www.metropolitaninvestment.pl 

info@metropolitaninvestment.pl

 

 

96
09/2018

Red Bull Air Race, Volvo Gdynia Sailing Days, Zlot Żaglowców, czy Enea IRONMAN 70.3 Gdynia powered by Herbalife, cykl biegów PKO Grand Prix Gdyni.