B2Run, międzynarodowy projekt odpowiadający na nowy światowy trend: employer branding, już 12 czerwca w Gdańsku. To sposób na budowanie więzi i forma docenienia pracowników. Formuła B2Run jest nowatorska i prosta. Pracownicy firmy spotykają się w dniu roboczym, aby w drużynie pokonać dystans ok 5-6 kilometrów. 

Trasa biegu przebiegać będzie w bezpośrednim otoczeniu stadionu Energa Gdańsk oraz dzielnicy Letnica, a centrum wydarzeń B2Run, czyli strefa firmowa, strefa sponsorska oraz główna scena znajdować się będą na terenie stadionu i jego bezpośrednim przedpolu. 

Drużyna może mieć dowolną liczebność i powinna być złożona z osób, które na co dzień pracują ze sobą. W B2Run liczy się nie zacięta rywalizacja sportowa, a dobra zabawa i wspólna aktywność fizyczna. Ponadto organizatorzy przewidują wiele klasyfikacji zarówno klasycznych, np. najszybszy bank, firma konsultingowa, jak i dodatkowych, o bardziej żartobliwym charakterze.

- Nasz event stawia na budowanie więzi. Dobra relacja to podstawa podmiotowego traktowania pracownika przez pracodawcę i to właśnie przestrzeń do działań w tym obszarze wyróżnia B2Run na tle innych tego typu imprez – mówi Marcin Herra z EVolutio, firmy wprowadzającej B2Run do Polski.

Cykl B2Run powstał w Niemczech. Pomysłodawcy dostrzegli, że sukcesy w sporcie i biznesie opierają się na podobnych wartościach. Jednak zawsze w centrum sukcesu stoi człowiek lub zespół ludzi. To właśnie ludzki potencjał jest najcenniejszy i należy o niego dbać. 

– W innych krajach, szczególnie w Niemczech, gdzie narodziła się marka B2Run stawiamy na work life balance, czyli znalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Pracodawcy wspierają rozwój swoich pracowników również na płaszczyźnie pozazawodowej. Uczestnictwo w imprezie to sposób na docenienie hobby pracowników, danie mu możliwości na miłe spędzenie czasu i promowanie zdrowego trybu życia – mówi Lars Gerling z B2Run.

Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na stronie www.B2Run.pl.