Innowacyjne rozwiązania w zakresie medycyny estetycznej oraz kosmetyków naturalnych firmy Artistry – taki był temat przewodni śniadania dla kobiet biznesu w hotelu Dwór Oliwski. Imprezę zorganizował gdański oddział Metropolitan Investment. 

Prelegentami były m.in. lek. med. Beata Larczyńska-Rogowska, specjalista dermatologii i medycyny estetycznej, właścicielka Beauty Derm Instytut oraz Joanna Bertrand - właścicielka marki Artistry. Ta pierwsza opowiadała o rewolucyjnych zmianach jakie zaszły w medycynie estetycznej i kosmetologii w ciągu ostatnich lat i trendach zmierzających do holistycznego dbania o ciało, urodę i umysł. 

- Dzisiaj nie liczy się tylko piękno zewnętrzne i młodzieńczy wygląd. Pielęgnujemy skórę, korygujemy niedoskonałości sylwetki, powstrzymujemy proces starzenia, ale co z tego, jeśli wewnątrz nie jesteśmy do końca szczęśliwe. Pełnię szczęścia możemy uzyskać tylko wtedy, gdy osiągniemy duchową harmonię – mówiła Beata Larczyńska-Rogowska.  

Trendem mocno widocznym w medycynie i kosmetologii jest powrót do naturalności, do dziedzictwa matki natury przy jednoczesnym wsparciu ze strony nauki. Takie są m.in. kosmetyki Artistry & Nutrilite. Nutrilite to najlepiej sprzedająca się marka witamin i suplementów diety na świecie. Z kolei Artistry to podstawowe produkty do codziennej pielęgnacji skóry, jak i kosmetyki luksusowe. W ich składzie odnajdziemy czystą wodę z fiordów norweskich, himalajskie minerały z różowej skały, hawajską odmianę jagody acai i wiele innych zbawiennych dla skóry składników. 

- Marka Artistry jest światowym liderem w segmencie prestiżowych preparatów do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków do makijażu. W grupie produktów znajdują się testowane klinicznie, intensywne w działaniu kuracje i luksusowe rozwiązania pielęgnacyjne, które powstały w wyniku zaawansowanych osiągnięć naukowych. Artistry znajduje się wśród pięciu najlepiej sprzedających się, prestiżowych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry – mówiła
Joanna Bertrand, brand manager Artistry w Polsce. 

Śniadanie w Dworze Oliwskim było pierwszym tego typu wydarzeniem zorganizowanym przez gdański oddział Metropolitan Investment, spółki specjalizującej się w inwestycjach w dochodowe nieruchomości komercyjne. Panie obecne na spotkaniu mogły się również zapoznać z najnowszymi trendami w makijażu zaprezentowanymi przez wizażystki Artistry, nie brakowało również chętnych na jazdy próbne najnowszymi modelami Mercedesa, które zorganizował trójmiejski diler BMG Goworowski.